» صفحه اصلی » پورموسوی: امیدوارم استقلال برنده دربی شود/ از رفتار کی‌روش گلایه دارم و روی حرفم ایستاده‌ام
صفحه اصلی

پورموسوی: امیدوارم استقلال برنده دربی شود/ از رفتار کی‌روش گلایه دارم و روی حرفم ایستاده‌ام

۲۴ شهریور ۹۵ 0۰3

[ad_1]

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط فعلی استقلال خوزستان، عملکرد نه‌چندان خوب این تیم در مقایسه با فصل گذشته و … به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: ظاهراً بخشی از مشکلات مالی شما برطرف شده است …

بله همین‌طور است. استانداری کمک کرد و یکی از شرکت‌ها مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به باشگاه استقلال خوزستان قرض داد. ما این پول را چند روز پیش بین بازیکنان تقسیم کردیم تا بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود. امیدوارم که در هفته‌های آینده حق و حقوق بازیکنان به‌صورت کامل پرداخت شود.

تسنیم: قبول دارید امسال کمی بدشانس هستید و بد موقعی با بحران مالی مواجه شده‌اید؟

استقلال خوزستان نیاز به یک نگاه ملی دارد. ما باید توسط شرکت گروه ملی، بانک ملی، مدیریت باشگاه و مسئولان استان مورد حمایت قرار بگیریم. اگر مشکلات مالی حل نشود روزهای سختی در انتظار استقلال خوزستان خواهد بود.

تسنیم: چرا روند امتیازگیری شما نسبت به فصل گذشته خوب نبوده است؟

ما اگر نفت تهران را می‌بردیم یک شرایط عالی داشتیم. در ضمن این را هم باید در نظر گرفت که سه بازی بیرون از خانه انجام داده‌ایم. البته قبول دارم که در قیاس با پارسال خوب نتیجه نگرفته‌ایم، ولی امیدوارم این نتایج را در آینده جبران کنیم. هدف ما این است که امسال هم جزو مدعیان باشیم و به هیچ عنوان دنبال بهانه نیستیم.

تسنیم: با مصدومیت فرشاد جانفزا آیا بازیکن جدیدی جای او جذب می‌کنید؟

تا جایی که تیم لطمه نخورد دوست ندارم نام فرشاد را از لیست خارج کنم. او و دیگر بازیکنان در شرایط سخت به ما کمک کرده‌اند. ما می‌توانیم یک بازیکن آزاد جذب کنیم، ولی تا جایی که تیم لطمه نخورد نام فرشاد را از فهرست خارج نخواهم کرد.

تسنیم: در مورد بازی با صنعت نفت چه صحبتی دارید؟

بازی زیبایی می‌شود، چون هر دو تیم دوست دارند فوتبال بازی کنند. امیدوارم که تیم ما هم خوب بازی کند و در نهایت سه امتیاز را بگیریم. ما با تیم خوبی بازی داریم.

تسنیم: قبل از بازی با پدیده گفتید که به تیم ملی بازیکن نمی‌دهید. واقعاً چنین تصمیمی دارید؟

برای استقلال خوزستان افتخار است که در تیم ملی بازیکن داشته باشد، اما من واقعاً از عملکرد کی‌روش و رفتار او گلایه دارم و روی حرفم ایستاده‌ام. اگر بازیکنان ما لیاقت ملی‌پوش شدن دارند و دعوت می‌شوند، چرا در آخرین لحظه خط می‌خورند؟!

تسنیم: ولی شما نمی‌توانید جلوی حضور بازیکنان استقلال خوزستان را در تیم ملی بگیرید. آیا این کار شدنی است؟

من کار را به جایی می‌رسانم که بازیکنان یا باشگاه را انتخاب کنند یا تیم ملی را. شما می‌بینید که محمد طیبی در بین مدافعان برتر ایران قرار می‌گیرد و تیمش صاحب بهترین خط دفاعی می‌شود و جام قهرمانی را هم کسب می‌کند، اما از تیم ملی خط می‌خورد. رحیم زهیوی جزو بهترین مهاجمان لیگ است، اما خط می‌خورد و برای پورقاز هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

تسنیم: آیا نباید در مورد انتخاب بازیکن به سرمربی حق داد؟

بهتر است کادر فنی تیم ملی مرا قانع کند که چرا بازیکنان ما خط خوردند و چرا قهرمان لیگ در تیم ملی نماینده ندارد. من البته نمی‌توانم بهانه‌ای را بپذیرم و شما می‌بینید که ذوب‌آهن نیز در تیم ملی نماینده‌ای ندارد. وقتی این شرایط وجود دارد بهتر است کی‌روش لیگ را تعطیل کند و دنبال پیدا کردن بازیکن باشد. ما بازیکن خودمان را با بهترین شرایط به تیم ملی می‌دهیم، اما آنها خط می‌خورند و در بدترین وضعیت به تمرینات ما برمی‌گردند.

تسنیم: راستی پیش‌بینی شما در مورد دربی تهران چیست؟

من استقلالی هستم و دوست دارم تمام استقلال‌های ایران همیشه برنده باشند. امیدوارم استقلال روز جمعه برنده دربی باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید