» صفحه اصلی » مدافع آلکمار: فکر کردم جهانبخش بیهوش روی زمین افتاده است
صفحه اصلی

مدافع آلکمار: فکر کردم جهانبخش بیهوش روی زمین افتاده است

۲۶ شهریور ۹۵ 1۰10

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان دیدار شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال AZ آلکمار مقابل دوندالک ایرلند در دور اول از مرحله گروهی لیگ اروپا که به نتیجه تساوی یک – یک انجامید، استین وویتنس، هافبک بلژیکی آلکمار درست پس از به‌ثمر رساندن گل برابر حریف ایرلندی به‌خاطر برخورد با دروازه‌بان این تیم نقش بر زمین شد و هوشیاری‌اش را از دست داد. شدت مصدومیت این بازیکن به اندازه‌ای بود که تمامی بازیکنان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه آفاس را در بهت و حیرت فرو برد. علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی کشورمان که در این صحنه نزدیک‌ترین بازیکن به وویتنس بود سعی در کمک به هم‌تیمی‌اش داشت و بلافاصله تقاضای کمک از پزشکان تیم کرد.

بن رِینسترا، مدافع آلکمار که در دقیقه ۶۵ بازی جای استین وویتنس به بازی آمد، در مورد حادثه تلخ بازی شب گذشته گفت: من در کنار زمین در حال گرم کردن بودم که این اتفاق افتاد، ابتدا فکر کردم که علیرضا جهانبخش است که بیهوش روی زمین افتاده است. وقتی دیدم که همه وحشت‌زده شده‌اند، واقعاً من هم ترسیده بودم. من باید به جای وویتنس به زمین می‌رفتم، اما در عین حال نگران وضعیت هم‌تیمی مصدومم بودم. به‌هرحال در فوتبال هیچ چیز بالاتر از احترام نیست و سلامتی مهم‌ترین چیز است.

وی افزود: البته بعد از بازی در رختکن خبرهای خوبی از حال عمومی وویتنس شنیدیم که پس از یک تساوی خانگی مقابل دوندالک روحیه بازیکنان تیم خیلی بهتر شد. ما موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و می‌توانستیم در این بازی به برد برسیم. دوست داشتیم به‌خاطر وویتنس سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم، به‌هر حال امیدواریم او به‌زودی سلامتش را بازبیابد و به ترکیب بازگردد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید