» صفحه اصلی » کسب یک مدال طلا و دو نقره در روز نخست
صفحه اصلی

کسب یک مدال طلا و دو نقره در روز نخست

۲۷ شهریور ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت‎های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) و به مدت ۲ روز در شهر تفلیس گرجستان برگزار می‎شود.

مسابقات پنج وزن نخست، این رقابت‎ها امروز (شنبه) برگزار شد و در پایان امیرحسین مقصودی در وزن ۵۸ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و امیر پرسته و سجاد غلامی در اوزان ۵۰ و ۶۹ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان در روز نخست این رقابت‎ها به شرح زیر است:

در وزن ۴۲ کیلوگرم ، سید علی عظیمی در دور نخست مقابل هنری کورت از آمریکا با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عظیمی به گروه بازنده‎ها رفت. وی در این گروه آراکل مووسسیان از ارمنستان را با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ شکست داد و راهی دیدار رده‎بندی شد. عظیمی در این دیدار  مقابل ماگومد عبدالرحمن اف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۵۰ کیلوگرم امیر پرسته پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مقابل انجین جتین از ترکیه با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر یک از سد آرون کاشمان از آمریکا گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، پرسته در این مرحله نیز با نتیجه ۷ بر یک مقابل اصغر ممدعلی اف از آذربایجان به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل پیتر کوپیلوف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۵ شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.   

در وزن ۵۸ کیلوگرم ، امیرحسین مقصودی در دور اول با موامر کلیچ از ترکیه را با نتیجه ۲ بر ۲ شکست داد وی در دور بعد نیز وادیم بیکوف از روسیه را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، حریف وی در این مرحله مقابل وازگن توانیان از ارمنستان با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مقصودی در این مرحله با نتیجه ۴ بر یک گئورگی الباکیدزه از گرجستان را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. وی در این دیدار ویتالی آروجائو از آمریکا را با نتیجه ۱۲ بر ۸ شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم سجاد غلامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کالیرامانا ویشال از هند با نتیجه ۷ بر ۳ (ضربه فنی) به پیروزی رسید و راهی دور سوم شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی گیقام گالستیان از ارمنستان را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. غلامی در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر ۸ از سد داوید آرون کار از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار مقابل ابوبکر آباکاروف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۵ کیلوگرم سید ابوالفضل هاشمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ایشیگورو هایاتو از ژاپن با نتیجه ۳ بر دو به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آلیک شبژوکوف از روسیه با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف ترک، هاشمی از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید