» صفحه اصلی » ناظم الشریعه: بدون ترس به مصاف برزیل می‌رویم/ مقابل آذربایجان موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم
صفحه اصلی

ناظم الشریعه: بدون ترس به مصاف برزیل می‌رویم/ مقابل آذربایجان موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم

۲۹ شهریور ۹۵ 0۰1

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه درباره بازی مقابل آذربایجان گفت: تیم آذربایجان بسیار خوب بود. از ابتدای این مسابقات بازی‌هایش را زیر نظر داشتیم و در بازی برابر این تیم برنامه‌های خاص خود را به مرحله اجرا گذاشتیم. ضمن اینکه با دانش و علم کافی به میدان آمدیم.

وی عنوان کرد: در این دیدار، بازی زیبایی را ارائه و حریف را تحت تاثیر قرار داده بودیم. این تیم بازیکنان تکنیکی منحصر به فرد دارد و توانستند مقابل تاکتیک تیمی ما دوام بیاورند. ضمن اینکه ما موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم و اگر آن موقعیت‌ها به گل تبدیل می‌شد، اکنون نتیجه بسیار متفاوت بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بازی مقابل برزیل گفت: با تیم‌‌‌های بزرگ و خوب همیشه بازی‌های خوب و جذابی را ارائه می‌دهیم و بدون ترس به میدان رفته و توانایی‌های خود را به نمایش می‌گذاریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا تیم ایران برای روی آوردن به پاور پلی(استفاده از ۵ بازیکن درون زمین بدون حضور دروازه‌بان) دیر اقدام کرد، گفت: این تکنیک یک ریسک بود و فکر می‌کردیم می‌توانیم به گل برتری برسیم. در دقایق آخر به این موضوع روی آوردیم و متأسفانه نتوانستیم موقعیت‌های بی‌شماری که نصیبمان شد را به گل تبدیل کنیم. به آذربایجان تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های پیش رو موفق باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید