» صفحه اصلی » اسپانسر باشگاه اجازه نمی‌دهد صحبت کنیم/ اصل فوتبال، مسائل اقتصادی است
صفحه اصلی

اسپانسر باشگاه اجازه نمی‌دهد صحبت کنیم/ اصل فوتبال، مسائل اقتصادی است

۳۱ شهریور ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خرمگاه در پایان بازی، هنگامی که به میکسدزون رسید، با خبرنگارانی مواجه شد که فقط می‌خواستند بدانند چرا بازیکنان و اعضای استقلال حق مصاحبه ندارند.

خرمگاه که اصرار داشت حق مصاحبه ندارد، در این مورد گفت: من و مربیان دیگر استقلال که مقصر نیستیم. ما در چارچوب مقررات و قوانین باشگاه فعالیت می‌کنیم. باشگاه هم می‌گوید ما حق صحبت کردن نداریم.

وی ادامه داد: اگر دوربین‌های تلویزیونی نبودند، شاید مجال برای صحبت کردن من و سایر بازیکنان وجود داشت اما در شرایط فعلی، نمی‌توانیم خارج از چارچوب باشگاه عمل کنیم. اسپانسر اجازه نمی‌دهد حرفی بزنیم و از آنجا که اصل فوتبال امروز در ایران، مسائل اقتصادی است، محل درآمدزایی باشگاه، اجازه مصاحبه کردن را از ما گرفته است.

او وقتی با صحبت‌های خبرنگاران مواجه شد، ادامه داد: نه مصاحبه می‌کنیم و نه اجازه این کار را داریم. نمی‌دانم مشکلات اسپانسر بر سر چیست و چرا به وجود آمده چون ما فقط باید کار فنی انجام بدهیم ولی تنها باید آرزو کنیم این مسائل تمام شود.

مربی استقلال اضافه کرد: شما اگر بگویید، من حاضرم تا یک ساعت در کنار شما باشم اما حق مصاحبه را از ما گرفته‌اند و این حرف‌ها را هم من نباید جواب بدهم. اگر مصاحبه کنم، جریمه خواهم شد و از سوی دیگر، مصاحبه کردن من برخلاف ضوابط باشگاه است.

خرمگاه با گفتن این جملات، میکسدزون را ترک کرد اما هیچ خبرنگاری از صحبت‌های مربی استقلال قانع نشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید