» صفحه اصلی » قاضی: از پرسپولیس و استقلال شکایت کردم و حکم گرفتم/ بازیکنان نفت بامعرفت هستند
صفحه اصلی

قاضی: از پرسپولیس و استقلال شکایت کردم و حکم گرفتم/ بازیکنان نفت بامعرفت هستند

۱ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی درگیرانه و فیزیکی بود، البته اتفاقاتی رخ داد که داور بازی تصمیمات خوبی را در این اتفاقات از خود نشان نداد اما در مجموع ما بازی خوبی انجام دادیم و در اکثر دقایق، ماشین‌سازی را اذیت کردیم.

وی در مورد شرایط خوب تیمش در این فصل ادامه داد: ما بچه‌های خوب و بامعرفتی در تیم داریم. بازیکنانی که از سال قبل در تیم حضور داشتند، با انگیزه بالایی کار می‌کنند و بازیکنانی که در این سطح به ترکیب نفت اضافه شده‌اند، آنها هم بازیکنان خوبی هستند. این موضوع، هنر علی دایی را نشان می‌دهد که تیم بسیار خوبی را درست کرده است.

قاضی در خصوص وضعیت مالی در باشگاه‌های کشور گفت: متاسفانه من مطالباتی از سال‌های قبل از استقلال، پرسپولیس و صبا دارم که بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است اما هنوز پول خود را دریافت نکرده‌ام. از استقلال و پرسپولیس از طرف کمیته انضباطی و استیناف حکم گرفته‌ام که طلب خود را وصول کنم اما متاسفانه کسی در باشگاه نیست که جواب مرا بدهد.

وی در نهایت تصریح کرد: آن زمان می‌گفتند ما قراردادهای میلیاردی داریم اما به نظر من خیلی از بازیکنان شرایطی مثل من دارند که نتوانستند به حق‌شان برسند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید