» سیاسی » جنگ نرم دشمن به مراتب مخرب‌تر از جنگ سخت است
سیاسی

جنگ نرم دشمن به مراتب مخرب‌تر از جنگ سخت است

۱ مهر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش گروه دفاعی برگزاری تسنیم، امیر عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش روز پنجشنبه در همایش بزرگداشت عملیات غرور آفرین اولین پاسخ و حماسه جاوید کمان ۹۹ در همدان اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان اصلی ملت ایران، استکبار جهانی و جبهه کفر و الحاد بوده و این دشمنی همچنان تداوم دارد.

وی افزود: کفر و الحاد در گذشته به صورت مخفیانه به دشمنی با ایران اسلامی پرداخته ولی هم اکنون دشمنی خود با این کشور را نمایان کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا اظهار داشت: تبعات جنگ سخت و نرم را نمی‌توان نادیده گرفت ولی جنگ نرم دشمن به مراتب مخرب‌تر از جنگ سخت و زیانبارتر است.

امیر نصیرزاده بیان کرد: هم اینک الگوی مناسبی به نام دفاع مقدس برای ارائه به جامعه وجود دارد و باید با بیان زنده، خاطرات حماسه آفرینی‌های رزمندگان را منعکس کرد.

وی بر لزوم بیان خاطرات  ۸سال دفاع مقدس در جمع جوانان، نوجوانان، دانشجویان و آینده سازان جامعه تاکید کرد و گفت: جوانان ایران اسلامی باید بدانند که پیشکسوتان دفاع مقدس برای دفاع از کیان اسلامی چه حماسه‌های ماندگاری را آفریدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمن بعثی قبل از آغاز جنگ تحمیلی در محاسبات غلط خود نقش محوری امام راحل و اراده مردم  را نادیده گرفته بود و همین دو عامل منجر به شکست آنان شد.

همچنین امیر خلبان رحمان افسری فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در این آیین گفت: در تاریخ کشورمان اساطیر افسانه‌ای زیادی بودند ولی هم اینک قهرمانانی وجود دارند که هم عصر ما زندگی کرده و حماسه ماندگاری از خود بر جای گذاشتند.

فرمانده پایگاه شهید نوژه افزود: این افراد با ایستادگی به ما آموختند باید از میهن تا حد اهدای جان دفاع کرد.

وی اظهار کرد: با واکاوی حماسه‌های این بزرگان و پیشکسوتان دفاع مقدس می‌توان درسهای بزرگی از جمله ایستادگی و استقامت در برابر دشمن را فرا گرفت.

ارشد نظامی آجا در استان همدان ابراز امیدواری کرد که بتوان آنچه رزمندگان دوران دفاع مقدس به ما آموختند را حفظ کرده و از دستاوردهای آنان به خوبی صیانت کرد.

امیر  افسری گفت: این افراد زمانی که کشور نیاز به مقاومت داشت مردانه ایستادند و جنگیدند و در این مسیر عده ای از آنان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: فعالان نیروی مسلح مفتخرند که مسیری را طی می کنند که این افراد در آن گام نهاده و لباسی بر تن دارند که قهرمانان ملی با بر تن داشتن آن افتخار آفریده و جاودانه شدند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید