» سیاسی » فیش‌های حقوقی نجومی خیانت به مردم است/نقش مجلس در برخورد با پرداختی‌های نا ‌متعارف
سیاسی

فیش‌های حقوقی نجومی خیانت به مردم است/نقش مجلس در برخورد با پرداختی‌های نا ‌متعارف

۲ مهر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

احد آزادی خواه نماینده  مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران تسنیم«پویا»، درباره دریافت‌های نجومی برخی از مدیران دولتی اظهار کرد: دریافت فیش‌های نجومی برخی از مدیران دولتی  جفا در حق مردم است.

وی با بیان اینکه برخورد سیاسی با این موضوع بی مهری به مردم است، تأکید کرد: باید از سیاسی شدن این موضوع پرهیز کرد، زیرا اصلاً اهمیتی ندارد که این حقوق‌ها در کدام دولت دریافت و پرداخت شده است، بلکه باید فارغ از مسائل جناحی و سیاسی، موضوع را رسیدگی کرده و آن را درمان کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه صادرکنندگان و دریافت‌کنندگان فیشهای نجومی خائنین به مردم هستند، گفت: مدیران دریافت کننده حقوقهای نامتعارف باید  از سمت خود عزل و محاکمه شوند و همچنین اضافه دریافتی‌ها نیز به بیت المال بازگردانده شود.

آزادی خواه تصریح کرد:مهم‌ترین راهکار مقابله با چنین پرداختهایی، تقویت سیستم نظارتی  دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌های نظارتی است.

وی گفت: مجلس هم می‌تواند با توجه به نقش نظارتی خود و کمیسیونهای مربوطه مانند کمیسیون اصل نود و همچنین طرحهای مطرح شده از طرف نمایندگان مانند شفاف سازی حقوق مدیران به موضوع فیشهای نجومی ورود پیدا کرده و به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای‌پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید