» صفحه اصلی » علی‌عسگر: یک مدافع بگیریم، به پست اصلی‌ام بر می‌گردم/ کاظمی مشکلات فنی ما را برطرف می‌کند
صفحه اصلی

علی‌عسگر: یک مدافع بگیریم، به پست اصلی‌ام بر می‌گردم/ کاظمی مشکلات فنی ما را برطرف می‌کند

۲ مهر ۹۵ 1۰5

[ad_1]

حمیدرضا علی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر گفت: ما در دقایق ابتدایی از تصمیم داور ضرر کردیم. در آن صحنه محمد ابراهیمی مهاجم حریف مرا هل داد، اما متأسفانه داور به اشتباه خطای پنالتی اعلام کرد و این تصمیم اصلاً درست نبود. او به حسینی کارت داد و سپس این کار را در مورد من انجام داد. مشخص بود که آن تصمیم برای خودش هم مبهم بود.

وی ادامه داد: این پنالتی نقش مهمی در شکست ما داشت و این در حالی است که پس از آن گل، در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. متأسفانه روی دو ضدحمله دروازه‌مان باز شد و شکست بدی خوردیم. ما نباید با این نتیجه شکست می‌خوردیم و اشتباهات فردی هم در شکست‌مان تأثیرگذار بود.

علی‌عسگر درباره عملکرد ضعیف خط دفاعی سیاه‌جامگان و خوردن ۱۰ گل در هفت بازی اظهار داشت: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، چون سرمربی تیم فرهاد کاظمی است. مطمئناً یکسری مشکلات وجود دارد که سرمربی ما در تعطیلات آنها را برطرف خواهد کرد. ما تلاش می‌کنیم تا در ادامه فصل عملکرد خوبی داشته باشیم. در ضمن مطمئن باشید که سیاه‌جامگان در رده‌های بالای جدول قرار خواهد گرفت.

مدافع – هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد اینکه می‌گویند از بازی کردن در خط دفاعی ناراحت است، تأکید کرد: من تابع دستور کاظمی هستم، اما او هم می‌داند که وقتی جلو بازی می‌کنم تأثیرگذاری بیشتری دارم. طبق گفته کاظمی قرار است یک مدافع به تیم ما اضافه شود که اگر این اتفاق بیفتد من هم به پست اصلی‌ام برمی‌گردم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید