» سیاسی » مسئولین باور بی‌اعتمادی به آمریکا را در خود زنده نگه دارند
سیاسی

مسئولین باور بی‌اعتمادی به آمریکا را در خود زنده نگه دارند

۳ مهر ۹۵ 0۰8

[ad_1]

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره بی اعتمادی به امریکاییها، اظهار کرد: رهنمودها و فرمایشات رهبری معظم بر اساس تجربیات گذشته و رصد وضع موجود است که مدام برای همه مسئولین نظام گوشزد می‌کنند.

وی با بیان اینکه اشخاصی در کشور هستند که ضرورت نبود قوای دفاعی را مطرح می‌کنند، افزود: رهبرانقلاب در سخنان خود مطلب را کاملا روشن کردند و بیان داشتند که کشور باید مقتدر باشد و اقتدار دفاعی توسعه پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: امنیت کشور رهین جانثاریهای نیروهای مسلح است و بیان این‌گونه حرفهای پوچ باعث می‌شود دشمنان نظام خوشحال شوند.

رضایی تصریح کرد: کشور باید آنقدر مقتدر باشد که در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد کند تا دشمنان با ترسی که در دل دارند، حتی تعدی به جامعه اسلامی در فکرشان هم خطور نکند.

وی با تأکید بر اینکه باید نسبت به کشورهای غربی به ویژه امریکا بی‌اعتماد باشیم، متذکر شد: دشمنان نظام تلاش می‌کنند با نفوذ در عرصه‌های مختلف به نظام ضربه بزنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بی‌اعتمادی به امریکاییها و غربیها را به‌خوبی تبیین فرمودند، همه مسئولین نظام باید این باور را در خود زنده نگه دارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید