» صفحه اصلی » سکوت فدراسیون تنیس روی میز مقابل شکست‌ها!
صفحه اصلی

سکوت فدراسیون تنیس روی میز مقابل شکست‌ها!

۵ مهر ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پنهان‌کاری در خصوص باخت‌ها رویکری بوده که فدراسیون تنیس روی میز در یکی دو هفته اخیر و پس از نتایج بازیکنان ایرانی در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و همچنین رقابت‌های تور جهانی بلژیک در پیش گرفته است.

در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا تیم جوانان پسر در رده هشتم، تیم جوانان دختر در رده دهم، تیم نوجوانان پسر در رده نهم و تیم نوجوانان دختر در رده هشتم ایستادند. این نتایج از سوی سایت فدراسیون تنیس روی میز هم منتشر شد اما در ادامه و پس از ناکامی بازیکنان ایرانی در بخش انفرادی که با شکست همراه بود، نتایج آن منتشر نشد تا اطلاع رسانی در این بخش ناقص بماند.

در روزهای پس از این ناکامی، نیما عالمیان، ملی‌پوش المپیکی کشورمان به مسابقات تور جهانی بلژیک اعزام شد. وی که با هزینه شخصی راهی بلژیک شده بود، پس از کسب پیروزی در اولین دور بازی‌ها، در جمع ۳۲ بازیکن برتر مغلوب نماینده سوئد شد و کنار رفت. باخت قهرمان دوره قبل این مسابقات در حالی رقم خورد که عالمیان با رنکینگ ۱۱۳ مقابل نفر ۱۷۹ جهان نتوانست کاری از پیش ببرد.

نکته جالب توجه و البته تاسف‌آور این بود که این باخت با وجود آنکه مورد توجه سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز هم قرار گرفت، اما جایی در سایت فدراسیون ایران نداشت تا همچنان رویکرد پنهان‌کاری سرلوحه کار مسئولان باشد.

به نظر می‌رسد فرار از باخت و فقط انتشار پیروزی‌ها و در بهترین حالت نتایج خنثی، رویکرد کادر جدید و یک‌ساله فدراسیون تنیس روی میز بوده است. در چنین شرایطی پاسخگویی مسئولان بهترین مسئله‌ای که می‌تواند مرهمی بر روی این پنهان کاری بگذارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید