» صفحه اصلی » زانتی: یوونتوس الگوی اینتر نیست
صفحه اصلی

زانتی: یوونتوس الگوی اینتر نیست

۵ مهر ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس در پنج فصل اخیر پنج بار قهرمان سری A، دو بار فاتح جام حذفی ایتالیا و یک بار هم نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما خاویر زانتی این موفقیت‌ها را آنقدر بزرگ نمی‌بیند که تیمش را مجاب کند، از فرمول بانوی پیر برای بازگشت به روزهای اوجش استفاده کند.

نایب رئیس باشگاه اینتر که آخرین افتخارش در تمامی رقابت‌ها، سه گانه‌ قهرمانی‌اش در سال ۲۰۱۰ با هدایت ژوزه مورینیو بود، به رادیو ایتالیا گفت: یووه برای ما یک الگو نیست. ما باشگاهی متفاوت هستیم و امورمان را به شیوه‌ای متفاوت اداره می‌کنیم. ما سعی خواهیم کرد که با نگرش و رویکرد خودمان به موفقیت برسیم.

زانتی درباره همکاری‌اش با مالکان چینی جدید باشگاه اینتر هم اظهار داشت: زبان چینی آسان نیست، اما ما توانسته‌ایم حرف یکدیگر را بفهمیم. (گروه) سونینگ، گروهی قوی و جدی است و برای حال و آینده باشگاه برنامه‌های زیادی دارد.

کاپیتان پیشین اینتر درباره عملکرد سرمربی جدید این تیم، فرانک دی‌بوئر هم تأکید کرد: دی‌بوئر دارد کارش را به‌خوبی انجام می‌دهد. مشکلات اولیه‌ای که برای او رخ داده است، قابل پیش‌بینی بودند. او هنوز باید با فوتبال ایتالیا آشنا شود، اما با این حال رفتاری حرفه‌ای از خودش نشان داده است. اینتر بازی به بازی در حال پیشرفت است و ما امیدواریم که به‌زودی به رده‌های بالای جدول برسیم.

زانتی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا انگیزه‌ یا برنامه‌ای برای تصدی ریاست باشگاه اینتر دارد، اظهار داشت: فعلاً دارم کار خودم را در اینتر انجام می‌دهم و از فرصت‌هایی که در اختیارم قرار داده می‌شود، بسیار خوشحالم. از رئیس باشگاه (اریک توهیر) و مالکان جدید باشگاه به‌خاطر اعتماد زیادی که به من نشان داده‌اند، تشکر می‌کنم. از سمت فعلی‌ام راضی‌ام و شما می‌توانید نتایج آن را ببینید. امیدوارم که اینتر همیشه در حال رقابت برای کسب جام‌های بزرگ باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید