» ورزشی » توپ و تور » گفتگو با محمد حسین اکبرمنادی دروازبان جوان و با استعداد سایپا
توپ و تور - سیاسی

گفتگو با محمد حسین اکبرمنادی دروازبان جوان و با استعداد سایپا

۶ مهر ۹۵ 10۰159

photo_2016-09-27_15-00-32          نویسنده خبر :بهناز شجاعی

فرکی انسان اخلاق مداری است و میخواهم به معیارهای ایشان نزدیک شوم

با استعداد سرشار و پیگیری های بسیار که از خودش نشان داد خیلی زود مربیان را مجاب کرد در مسیر آینده ای درخشان قرار گرفته است. فردی مستعد و با علاقه که توانست دوره های پایه فوتبال را خیلی سریع طی کند. جسارت و هوش ذاتی محمد حسین اکبرمنادی او را درون دروازه فرستاد تا بسوی آینده ای موفق شیرجه بزند .  قامت بلند و استیل مناسب با دست های پهن که ویژگی یک دروازه بان خوب است ویژگی های جسمانی اکبر منادی است که خیلی به او در دوران دروازه بانی فوتبال کمک کرده است.
محمد حسین درباره دوران کودکی و آشنایی با فوتبال می گوید: از همان دوران عاشق فوتبال شده بودم. روزهای زیادی را با این ورزش سپری کردم فقط به خاطر اینکه روزی خودم به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شوم.در این راه موانع سخت و روزهای طاقت فرسایی هم داشتم اما برای رسیدن به هدف باید دشواری ها را با تمرین و تلاش کنار زد.
تمرین و تلاش اکبرمنادی به او کمک کرد سه دوره نونهالان ، نوجوانان و جوانان را در فوتبال ، سریع و با موفقیت طی کند. او درباره مدرسه فوتبال شهرش در درود لرستان می گوید: گهر درود نخستین جایی بود که با ورود به آن دروازه فوتبال به رویم گشوده شد. از همان دوران نونهالی مربیان از من رضایت داشتند و مدام تشویقم می کردند. سپس با کمک مربیان وارد تیم شدم و در رده های پایه بازی کردم.
رشد پایه ای فوتبال اکبرمنادی در سال های بعد بسیار تاثیرگذار بود به طوری که سبب شد او به تیم دسته اولی گهر درود وارد شود و زیر نظر علیرضا دلیخون ملی پوش سابق و مربی دروازه بان های تیم قرار بگیرد. اکبرمنادی ادامه می دهد: ۳ سال در گهر درود همراه با تجربیات بسیار خوبی برای من گذشت. آغاز این حرکت در سال ۱۳۸۹ بود که سکوی پرش من به تیم های دیگر شد. در همان دوران دوازده بار درون دروازه ایستادم که بازی با نیروی زمینی در تهران نقطه عطف آن بود. با درخشش در همان مسابقه دوران جدیدی در زندگی ورزش حرفه ای من آغاز شد.
بازی با نساجی مازندران از دیگر روزهای خوب فوتبالی اکبرمنادی با وجود سن کم بود.خودش درباره آن روز می گوید: استرس زیادی داشتم چون چنین فضایی را با حضور تماشاگر تجربه نکرده بودم. برایم خیلی سخت بود اما باید خودم را نشان می دادم چون برای بازیکن نباید هیچ میدانی فرق کند بلکه باید فقط به درخشش در میدان فکر کند. بعد از آن برابر سیاه جامگان یکی از بهترین بازی های من بود. خوشبختانه در این بازی ها مربیان زیادی از من به عنوان دروازه بان جوان تیم حمایت کردند.
اکبرمنادی درباره پایان دوران بازی در گهر درود و پیوستن به سایپا می گوید: در بازی های لیگ برتر و پس از بازی برابر فولاد خوزستان ، نفت آبادان و استقلال تهران  در بازی با استقلال اهواز بود که آقای مجید جلالی مرا دید و در پایان همان دوره از بازی ها مرا به تیم سایپا دعوت کرد.
بازیکن درودی فوتبال ایران حمایت و درس هایی که از جلالی آموخت را هرگز فراموش نمی کند و می گوید: در سایپا زیر نظر آقای جلالی خیلی چیزها یاد گرفتم و واقعا از ایشان سپاسگزارم که یک معلم واقعی فوتبال هستند.
اکبرمنادی با تغییرات کادر فنی سایپا و آمدن حسین فرکی روی نیمکت این تیم همچنان در تیم سایپا به عنوان یکی از دروازه بان های تیم مورد توجه است و تمرینات مرتبی دارد.او می گوید: آقای فرکی از مربیان اخلاق مدار فوتبال ایران بوده و که کار کردن با ایشان لذتبخش است. آقای احمد سجادی ملی پوش پیشین و مربی دروازه بان های سایپا نیز آموزه های تازه ای به من داد که از ایشان سپاسگزارم. من وظیفه ام تمرین کردن و آموختن نزد بزرگان فوتبال ایران است و تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم پاسخ زحمات مربیانم را بدهم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید