» سیاسی » آمریکا در برجام مرتباً بد عهدی می‌کند/ تفاوتی بین ترامپ و کلینتون نیست
سیاسی

آمریکا در برجام مرتباً بد عهدی می‌کند/ تفاوتی بین ترامپ و کلینتون نیست

۷ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، ابوالفضل حسن‌بیگی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز(چهارشنبه، ۷ مهر) در حاشیه مراسم ختم براردرزاده حجت‌الاسلام ناطق‌نوری که در مسجد امیرالمؤمنین برگزار شد، در جمع خبرنگاران از بدعهدهای مکرر امریکا در برجام انتقاد کرد و گفت: همه کشورها با ایران همکاری می‌کنند و تنها کشوری که با ایران همکاری نمی‌کند، امریکاست.

وی افزود: امریکا در قضیه برجام به دیگر کشورها فشار می‌آورد تا با ایران روابط اقتصادی برقرار نکنند، که این به ضرر خودشان است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس درباره دیدگاه مردم امریکا نسبت به جنگ و خونریزی، گفت: مردم امریکا با هر دو حزب در این کشور مخالفند، زیرا هر جا که امریکا ورد پیدا کرده، جنگ و خونریزی شده و هر جا که ایران وارد شده، صلح و ثبات ایجاد کرده است. 

حسن‌بیگی درباره علاقه‌مندی کشورها به همکاری با ایران، تصریح کرد: در حال حاضر تمام کشورها علاقه‌مند به همکاری با ایران هستند و می‌خواهند در قراردادهای اقتصادی شریک شوند و این را امریکاییها هم پذیرفته‌اند. 

وی درباره سفر اخیر رئیس جمهور به امریکا نیز، تأکید کرد: در برهه‌ای کشورهای ۱+۵ طرفدار امریکا بودند، اما در حال حاضر به جز‌، امریکا و انگلیس همه کشورها به سوی ایران آمده‌اند، اما متأسفانه خودمان به کُندی عمل می‌کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس درباره کاندیداهای ریاست‌جمهوری امریکا، گفت: تفاوتی بین ترامپ و کلینتون برای ما وجود ندارد و لابی صهیونیستی برای آنها تصمیم‌گیری می‌کند و صهیونیستها نیز تلاششان این است که هرکدامشان انتخاب شدند، آنها را حفظ کنند. 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید