» صفحه اصلی » خوراکچی: برای بازیکنان تیم ملی فوتسال فرش قرمز پهن می‌کنیم/ ایران پرقدرت‌ترین تیم این دوره است
صفحه اصلی

خوراکچی: برای بازیکنان تیم ملی فوتسال فرش قرمز پهن می‌کنیم/ ایران پرقدرت‌ترین تیم این دوره است

۸ مهر ۹۵ 0۰11

[ad_1]

محمود خوراکچی در گفت‌وگو  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیم ملی فوتسال مقابل روسیه و بازماندن از صعود به فینال جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا اظهار داشت: بازی‌ خیلی خوب و با کیفیتی را مشاهده کردیم و واقعاً در سطح نیمه نهایی جام جهانی بود. به گفته مسئولان فیفا این بازی از لحاظ فنی حکم فینال را داشت. نکته‌ جالب توجه ابن بود که دو تیم بسیار خوب یکدیگر را آنالیز کرده بودند.

وی افزود: مصدومیت محمد کشاورز به تیم ما خیلی ضربه زد. در فوتسال وجود بازیکن چپ پا خیلی مهم است و عملاً بعد از مصدومیت کشاورز در تیم ما فقط مهدی جاوید چپ پا بود و این باعث تیم نتواند برنامه‌ تاکتیکی خود را به خوبی انجام دهد.

کارشناس فوتسال کشورمان تصریح کرد: از دست دادن فرهاد توکلی، قدرت بهادری و محمد کشاورز به ضرر تیم ما شد، مخصوصاً نبود فرهاد توکلی که با سایر بازیکنان به‌ هماهنگی بالایی رسیده بود.

خوراکچی ادامه داد: به طور کلی تمام بازیکنان ایران شجاعانه بازی کردند و در این مسابقه باید یک تیم به فینال صعود می‌کرد و متأسفانه آن تیم روسیه بود. اعتقاد دارم این پیروزی برخلاف توانایی‌های روسیه و شرایط بازی رقم خورد. مهم این است که تمام مردم از تیم ملی رضایت دارند و این نوید را به ملی‌پوشان می‌دهیم که در زمان بازگشت به کشورمان فرش قرمز برای آنها پهن خواهیم کرد.

وی در مورد بازی رده‌بندی تیم ملی عنوان کرد: پرتغال و آرژانتین هر دو بسیار ضعیف‌تر از روسیه و برزیل هستند. به نظرم ایران پرقدرت‌‌ترین تیم این جام است و فرقی ندارد با کدام یک از این دو تیم بازی کند. روی کاغذ شانس پرتغال برای صعود به فینال بیشتر است ولی شرایط بازی فرق می‌کند. ایران اگر بتواند سوم هم شود کار بزرگی کرده و کسب مقام سومی هم دست‌کمی از قهرمانی ندارد. این مقام می‌تواند شروع راه ایران برای درخشش در دوره‌های بعد جام جهانی باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید