» صفحه اصلی » عصبانیت مسئولان پرسپولیس از غیبت‌های مدافع تیمشان/ مدیر برنامه‌های گولچ: از او بی‌خبرم
صفحه اصلی

عصبانیت مسئولان پرسپولیس از غیبت‌های مدافع تیمشان/ مدیر برنامه‌های گولچ: از او بی‌خبرم

۸ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جذب آنتونی گولچ بی‌تردید پرحاشیه‌ترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس در این فصل بود، بازیکنی دوملیتی که کروات ــ استرالیایی است و سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه‌اش دارد، هرگز نتوانست بازیکن منظم و مؤثری برای سرخپوشان باشد.

آنتونی گولچ که پس از اتمام دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان از ایران خارج شد، قرار بود روز دوشنبه و همراه با بوژیدار رادوشوویچ به ایران برگردد و در شروع تمرینات، کنار سایر بازیکنان باشد اما با اینکه رادوشوویچ به تهران برگشت، اثری از گولچ نبود و این مدافع راهی ایران نشد.

گولچ قبل از ترک تهران، نسبت به عدم دریافت مطالباتش معترض بود و عدم بازگشتش به ایران، به مسائل مالی، ارتباط مستقیمی دارد. همین امر سبب عصبانیت شدید مسئولان باشگاه شده و آنها نسبت به رفتارهای گولچ، واکنش نشان دادند. قرار است این بازیکن به‌محض بازگشت به ایران، راهی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس شود و به‌خاطر غیبت‌هایش پاسخگو باشد. احتمال جریمه نسبتاً‌ سنگین مالی برای این بازیکن نیز وجود دارد.

از سوی دیگر، محمود خردبین سرپرست تیم پرسپولیس برای پیگیری دلیل غیبت این مدافع دوملیتی، با مدیر برنامه‌هایش تماس گرفت اما کسی از گولچ خبر ندارد.

گولچ که در ۷ هفته گذشته حتی یک دقیقه هم برای پرسپولیس به میدان نرفته و هرگز نامش در لیست ۱۸نفره این تیم در بازی‌هایش قرار نگرفته، شرایط خاصی را برای باشگاه رقم زد. او با اصرار فراوان برانکو، جذب تیم شد ولی در تمرینات، روحیه خوبی نداشت و با وجود تلاش باشگاه پرسپولیس برای دریافت زودهنگام ITC و تسویه حساب با باشگاه شریف کشور مولداوی اما نتوانست یک بازیکن تأثیرگذار برای سرخپوشان باشد.

غیبت‌های او در تمرینات گذشته پرسپولیس نیز دیده می‌شد، گاهی به‌خاطر اعتراض به بی‌پولی، چند روز به‌علت بیماری، گاهی اوقات به‌خاطر نداشتن شرایط خوب بدنی و البته مصدومیت‌هایی که مشخص نیست چطور، به‌یک‌باره به‌سراغ این بازیکن می‌آمد.

مدیر برنامه‌های ایرانی آنتونی گولچ، در پاسخ به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص غیبت‌های این بازیکن در تمرینات اخیر گفت: من به‌صورت کلی هیچ اطلاعی از گولچ ندارم و از این بازیکن کاملاً بی‌اطلاع هستم.

انتهای پیام/*

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید