» سیاسی » نشست حزب اعتدال و توسعه با حضور مسئولان دولتی برگزار شد+ عکس
سیاسی

نشست حزب اعتدال و توسعه با حضور مسئولان دولتی برگزار شد+ عکس

۸ مهر ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش گروه حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، صبح امروز (پنجشنبه۸ مهر) هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه با حضور برخی مسئولان ارشد دولتی همچون محمود واعضی وزیر ارتباطات، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

در این نشست که به غیر از رسانه‌ها دولتی، رسانه دیگری دعوت نشده‌اند، اعضای شورای مرکزی، شورای راهبردی، نمایندگان عضو، دبیران استانها، روسای کمیته‌ها و کانونهای این تشکل سیاسی حضور دارند.

قرار است در این نشست پس از سخنرانی سخنگوی حزب اعتدال توسعه جمعی از دبیران استانها و روسای کانونها به ایراد نقطه نظرات خود پیرامون فضای جاری کشور و مسائل بین المللی بپردازند.

آن طور که اعلام شده، این نشست تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد و طبق برنامه از پیش تعیین شده مرتضی بانک رئیس هیئت اجرایی و محمد واعظی معاون سیاسی، مسعود سلطانی‌فر رئیس ستاد انتخابات شوراهای شهر حزب در نوبت صبح و اکبر ترکان عضو شورای راهبردی حزب و همچنین روسای کانون و کمیته‌ها در نوبت بعدازظهر سخنرانی می‌کنند.

قرار است هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه عصر امروز با  سخنرانی محمدباقر نوبخت دبیرکل این  حزب خاتمه می‌یابد.

در اختتامیه این نشست علاوه بر اهدای حکم دبیران مناطق و روسای کمیته‌ها و کانونها، از پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتدال و توسعه نیز رونمایی می‌شود.

پیشتر اسماعیل شجاعی رئیس کمیته تشکیلات حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با تسنیم، از برگزاری هفتیمن نشست فصلی حزب متبوع خود خبر داده و گفته بود: حزب اعتدال و توسعه هر فصل یک نشست استانی با حضور اعضا و روسای کانونهای حزب، شوراهای استانی و اعضای شورای مرکزی برگزار می‌کند که  در نشست ۸ مهر درباره برنامه‌هایمان برای انتخابات آتی مشورت می‌کنیم.

به گزارش تسنیم و بر اساس آنچه پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتدال و توسعه اعلام کرده این حزب سال ۱۳۷۸ به رهبری حسن روحانی با حضور برخی چهره‌های نزدیک به وی همچون محمد باقر نوبخت حقیقی، اکبر ترکان، محمود واعظی، محمدرضا نعمت‌زاده، محمد علی نجفی و … تشکیل شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید