» صفحه اصلی » موتکو: فیلم پوست موز در زمین ساختگی است/ به دشمن نیازی نداریم! + عکس
صفحه اصلی

موتکو: فیلم پوست موز در زمین ساختگی است/ به دشمن نیازی نداریم! + عکس

۹ مهر ۹۵ 0۰23

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در صحنه‌ای از فیلم منتشر شده از دیدار تیم‌های روستوف روسیه و پی اس وی آیندهوون هلند پوست موزی روی زمین چمن دیده می‌شد که این مسئله می‌تواند تبعات سنگینی برای این تیم روسی و هوادارانش داشته باشد.

البته ناظر ویژه یوفا تا کنون هیچ گزارشی درباره پرتاب شدن پوست موز به زمین ارائه نداده و باشگاه پی اس وی آیندهوون هلند نیز در این خصوص هیچ اعتراضی نداشته است.

ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در واکنش به این اخبار گفت: تا زمانی که گزارش‌های رسمی منتشر نشوند هیچ قضاوتی نمی‌توانیم داشته باشیم و نیازی هم به دشمنان نداریم! من بازی روستوف و آیندهوون را تماشا کردم، اما هیچ‌کس موزی به سمت زمین پرتاب نکرد. در این مورد اطلاعات رسمی هم به من داده نشده است.

وی در واکنش به طرح این موضوع که در صحنه‌ای از فیلم بازی روستوف و آیندهوون پوست موز روی زمین دیده می‌شد، گفت: شاید کسی به صورت هدفمند و عمدی  آن را ساخته است! بازی در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و هیچ مسئله‌ای در پایان آن رخ نداد. مسئولان برگزاری بازی هم در پایان مسابقه مورد خاصی را بیان نکردند.

لاپانن، ناظر استونیایی یوفا قرار بود در گزارش خود وجود پوست موزی را در محوطه جریمه روستوف منعکس کند. این اتفاق در دقیقه ۲۳ بازی تیم‌های روستوف و آیندهوون طبق ویدئوی منتشر شده در رسانه‌ها روسی رخ داده است که در صورت اثبات آن، یاران آزمون و عزت‌اللهی با جریمه سنگینی از سوی یوفا روبه‌رو خواهند شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید