» صفحه اصلی » ملی‌پوشان ایران نایب قهرمان ساندای جهان شدند
صفحه اصلی

ملی‌پوشان ایران نایب قهرمان ساندای جهان شدند

۱۰ مهر ۹۵ 0۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، تیم ساندای جوانان ایران با کسب ۲ مدال طلا (یوسف صبری و محمدمهدی گرشاسبی)، یک نقره (حمیدرضا سهندی) و ۲ برنز (فاطمه ویسی و آرمین افراز) به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت. چین قهرمان بلامنازع جهان با کسب هفت مدال و یک نقره بر سکوی نخست ایستاد و ویتنام با یک مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز به عنوان سومی رسید.

امروز و در وزن ۷۰ کیلوگرم ساندای پسران، «یوسف صبری» برای کسب مدال طلا به مصاف «امره یونس» از ترکیه رفت و پیروزی دست یافت و مدال طلا را به نام خود ثبت کرد.  صبری برای رسیدن به دیدار نهایی، «ماگمد ایلیاسف» از روسیه، «پتروف» از بلغارستان و «وان لی» از ویتنام را شکست داده بود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم «محمدمهدی گرشاسبی» موفق شد برابر «انس گزر» از ترکیه با اقتدار به برتری دست یافته و مدال طلا را کسب کند. گرشاسبی برای رسیدن به فینال، «جرج مارین» از رومانی، «سلطان گایزوف» قهرمان جوانان اروپا از روسیه و «اسن سلمان» از الجزایر را مغلوب کرده بود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، «حمیدرضا سهندی» در فینال به مصاف «لی جیه پان» از چین رفت و شکست خورد تا به مدال نقره برسد. سهندی پیش از این برای رسیدن به فینال، برابر «انوگ فان» از ویتنام، «ساچین» از هند و «کیم مین سو» از کره جنوبی به پیروزی رسیده بود.

پیش از این، «فاطمه ویسی» در وزن ۵۲ کیلوگرم ساندای دختران و «آرمین افراز» در ۶۵ کیلوگرم ساندای پسران به مدال برنز رسیده بودند.

رقابت‌های بخش تالوی پسران و دختران از فردا (شنبه) آغاز خواهد شد و تا عصر دوشنبه ادامه می یابد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید