» صفحه اصلی » منصوری: تخلفات لیگ جوانان بر عهده دبیر کمیته فوتسال است/ حقی ضایع شده باشد و رسیدگی می‌شود
صفحه اصلی

منصوری: تخلفات لیگ جوانان بر عهده دبیر کمیته فوتسال است/ حقی ضایع شده باشد و رسیدگی می‌شود

۱۱ مهر ۹۵ 0۰1

[ad_1]

کریم منصوری درباره موفقیت تیم ملی فوتسال و کسب مقام سومی جهان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: حق تیم ملی ایران، قهرمانی در جام جهانی بود که به‌دلیل ناداوری و شرایط مسابقه با روسیه محقق نشد. این موفقیت، حاصل لیگی منظم، زحمات کمیته فوتسال، تلاش باشگاه‌ها و نیز زحمت خود بازیکنان و کادرفنی بوده است. فوتسال ایران پله‌های ترقی را طی می‌کند و فدراسیون فوتبال باید توجه بیشتری به این تیم کند. با توجه به پیشرفت فوتسال ایران و بالا رفتن توقعات از این رشته، امکانات فوتسال هم باید پیشرفت کند و من از وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و حتی رئیس جمهور می‌خواهم طوری با تیم ملی فوتسال برخورد کنند که انگار تیم ملی فوتبال در جهان سوم شده است.

وی در خصوص اهدای پاداش به تیم ملی فوتسال با اشاره به مقطعی بودن این موارد، اظهار داشت: اگر در بازی مقابل روسیه بحث پاداش مطرح نمی‌شد، بازیکنان بااسترس وارد زمین نمی‌شدند. هر چقدر به اعضای تیم ملی پاداش می‌دهند، ما تشکر می‌کنیم، اما باید توجه بیشتری به این رشته شود. مجمع فدراسیون فوتبال ۷۶ عضو دارد که تنها دو عضو آن از فوتسال هستند. آقای کفاشیان قول داده بود کمیته فوتسال را تبدیل به معاونت کند که عده‌ای اجازه ندادند. به نظر من بهترین پاداش برای تیم ملی فوتسال این است که به فوتبال و فوتسال در یک سطح نگاه شود. تیم ملی فوتبال پس از شکست قطر، پنج هزار دلار پاداش گرفت، اما فوتسالیست‌های ما که توانستند برزیل را شکست دهند، اصلاً به حساب نیامدند، اتفاقی که هیچ‌کس در خواب هم نمی‌دید.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره اتفاقات لیگ جوانان و شائبه تبانی در این مسابقات خاطرنشان کرد: ما در فوتسال به قانون‌گریزی دچار شده‌ایم. من نمی‌دانم واقعاً چرا دبیر کمیته فوتسال تغییر کرد. آقای سلیمانی دبیر جدید با مسئولیت خودش مسابقات لیگ جوانان را برگزار کرد و حالا مسئولیت این جنجال‌ها هم بر عهده خود اوست. من تذکر داده بودم که او اطلاعات کافی از فوتسال و مسابقات آن ندارد و اکنون سازمان لیگ از این اتفاقات کاملاً مبراست. اگر حقی ضایع شود، قطعاً رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید