» صفحه اصلی » گواردیولا: تاتنهام تیم برتر بود/ شکست بخشی از فوتبال و حرفه ما مربیان است
صفحه اصلی

گواردیولا: تاتنهام تیم برتر بود/ شکست بخشی از فوتبال و حرفه ما مربیان است

۱۱ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در پی شکست ۲ بر صفر امروز (یکشنبه) شاگردانش در خانه تاتنهام در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس ضمن حفظ آرامش خود گفت: تاتنهام تیم برتر میدان بود و ما در این بازی آن طور که باید در زمین جایگیری خوبی نداشتیم. به هر حال به تاتنهامی‌ها بابت این برد تبریک می‌گوییم.

وی افزود: گلی اولی که دریافت کردیم، خیلی شبیه به گلی بود که مقابل سلتیک در گلاسکو خوردیم. البته همیشه ریکاوری سخت است. ما در ۱۵ یا ۲۰ دقیقه پایانی بازی بهتر بازی کردیم. می‌دانستیم که تاتنهام در این بازی به ما فشار زیادی خواهد آورد، در مقابل ما هم چنین هدفی داشتیم، اما آنها بهتر بودند.

سرمربی اسپانیایی صدرنشین کنونی لیگ برتر تصریح کرد: باخت بخشی از بازی فوتبال و حرفه ما مربیان است. هرگز به این فکر نکرده‌ام که حق باختن نداریم و شما هم نمی‌توانید چنین تصوری داشته باشید. این فرایندی طبیعی در فوتبال است. گاهی اوقات ممکن است تیم شکست بخورد، اما در نهایت به پیشرفت تیم کمک می‌کند.

سرمربی پیشین تیم‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: ما در ماه اکتبر هستیم و نمی‌توانیم از حالا کار را تمام شده بدانیم. به هر حال من در لیگ برتر تازه وارد محسوب می‌شوم. تا به اینجا منچسترسیتی عملکرد خیلی خوبی داشته، اما باید بهتر از این باشیم و باید بیشتر کار کنیم. در پایان فصل ممکن است به قهرمانی برسید، اما به این نتیجه می‌رسید که هنوز کامل نیستید!

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید