» صفحه اصلی » توقف غول‌های مادریدی مقابل ایبار در برنابئو
صفحه اصلی

توقف غول‌های مادریدی مقابل ایبار در برنابئو

۱۲ مهر ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هفتم لالیگا اسپانیا عصر امروز (یکشنبه) با انجام دیداری بین دو تیم رئال‌مادرید و ایبار دنبال شد. این بازی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار می‌شد به تساوی یک بر یک انجامید تا سومین تساوی پیاپی شاگردان زیدان در فصل جدید لالیگا رقم بخورد.

اییار با گل دقیقه ۶ فران ریکو خیلی زود از میزبانش پیش افتاد، اما گرث بیل ۱۲ دقیقه بعد نتیجه را با ضربه سری زیبا به تساوی کشاند. در ادامه حملات دامنه‌دار کهکشانی‌ها نتیجه نداد و در نهایت دو تیم با تقسیم امتیازات زمین را ترک کردند.

شاگردان زین‌الدین زیدان با این تساوی ۱۵ امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل کمتر نتوانستند صدر جدول لالیگا را از اتلیتکومادرید پس بگیرند. ایبار هم با ۱۱ امتیاز در رده هشتم جای دارد.

در ادامه بازی‌های هفته هفتم لالیگا، امشب سه دیدار دیگر برگزار می‌شود که در دو بازی همزمان بعدی که از ساعت ۲۰ آغاز می‌شوند، اسپانیول میزبان ویارئال است و مالاگا از اتلتیک بیلبائو پذیرایی می‌کند. در آخرین بازی امروز هم از ساعت ۲۲:۱۵ سلتاویگو میزبان بارسلونا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا، پس از اتلتیکومادرید ۱۵ امتیازی (تفاضل گل ۱۲+)، تیم‌های رئال مادرید و سویا به ترتیب با ۱۵ (تفاضل گل ۹+) و ۱۴ در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید