» سیاسی » بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مدافع قرارداد کرسنت را به مناظره فراخواند
سیاسی

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مدافع قرارداد کرسنت را به مناظره فراخواند

۱۳ مهر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه‌ای خطاب به علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت از وی دعوت کرد تا برای بحث و مناظره پیرامون آخرین وضعیت (IPC) با اساتید سرشناس کشور در حوزه اقتصاد انرژی در دانشگاه تهران شرکت کند.

در این نامه خطاب به کاردر آمده است: پیرو مصاحبه جنابعالی با رسانه‌ها در تاریخ ۱۲ مهرماه و اعلام آمادگی در زمینه شرکت در مناظره پیرامون قراردادهای جدید نفتی با منتقدین فرهیخته در یک محفل دانشگاهی، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مسرت خود از این تصمیم اعلام می‌دارد؛ چرا که از آخرین حضور مسئولین امر در فضای کارشناسی دانشگاه با وجود رغبت و پیگیری‌های دانشجویان، مدتهاست که می‌گذرد.بدین‌وسیله از شما دعوت می‌شود برای بحث و مناظره پیرامون آخرین وضعیت قراردادهای جدید نفتی ایران(IPC) همراه با اساتید سرشناس کشور در حوزه اقتصاد انرژی در دانشگاه تهران حضور به هم رسانید بدیهی است تشخیص صحت منافع مورد اشاره جنابعالی در مورد IPC منوط به بحث در یک فضای تخصصی است و بدون آن نمی‌توان به قضاوتی صحیح درمورد موضوع مهمی چون قراردادهای نفتی رسید.

پیش از این کاردر در مراسم امضای قرارداد HOA میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت و گاز پرشیا با بیان اینکه ما حاضر به مناظره با منتقدان IPC هستیم، گفته بود: با تک‌تک آنها ده بار نشسته‌ایم؛ البته مناظره تلویزیونی فایده ندارد؛ ۸۰ میلیون نفر درباره کجای قرارداد ریسک می‌توانند وارد شوند؟ باید افراد فرهیخته در محافل دانشگاهی و افراد تأثیرگذار بیایند و موضوع را بشناسند. وقتی موضوع را نمی‌شناسند از جای دیگری به آن وارد می‌شوند و موضع سیاسی می‌گیرند در حالی که این مسئله اصلا موضوعیت سیاسی ندارد و یک کار اجرایی ساده است.

وی همچنین کرسنت را یک قرارداد درجه یک خواند و گفت: اگر به من اجازه بدهند سخنرانی کنم -و شورای عالی امنیت ملی اجازه نمی‌دهد- من نامردهایی که کشور را ضایع کردند و ۷ میلیارد دلار کشور را به باد دادند رسوا می‌کنم؛ به خدا قسم آنچه گفتند توهم است و توهمی فکر کردند و ضایع کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید