» صفحه اصلی » سال ۹۲ هیچ‌کس حاضر نبود این تیم را تحویل بگیرد و حالا این همه خواستگار دارد
صفحه اصلی

سال ۹۲ هیچ‌کس حاضر نبود این تیم را تحویل بگیرد و حالا این همه خواستگار دارد

۱۳ مهر ۹۵ 0۰1

[ad_1]

محمد پورمحسن درباره حکم هیئت فوتبال استان گیلان مبنی بر عدم توانایی مدیران باشگاه در مدیریت تیم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این حرف‌ها همه بی‌جهت است. حکم رئیس هیئت فوتبال را از مدیرکل قبلی گرفتم. من نامه‌ای به هیئت فوتبال استان فرستادم تا اگر فرد شایسته‌ای هست، تیم را تحویل بگیرد و آن را اداره کند که حالا می‌گویند ما فعلاً فرد لایقی برای این کار نداریم.

وی تصریح کرد: در جلسه روز گذشته (دوشنبه) در حضور مدیرکل و رئیس هیئت فوتبال استان گیلان گفتم سال ۹۲ این تیمِ ‌یخ‌زده که پولی هم نداشت، تحویل گرفتم که هیچ‌کس حاضر نبود مسئولیت آن را بپذیرد. اینک سپیدرود شرایط خوبی در جدول و تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و این همه خواستگار پیدا کرده است.

وی افزود: دیگر هیچ نگاه و چشمداشتی نسبت به این تیم ندارم. پولی نداشتم ولی به خوبی تیم را مدیریت کردم. حالا آقایان بروند کسی را بیاورند که هم مدیریت بلد است و هم پول دارد و تیم را به لیگ قهرمانان آسیا می‌برد. این جسارت من بود که ۱۸ سال سابقه اجرایی خودم را در راه این تیم گذاشتم. این بحث‌ها در جلسه مطرح شد و من نیز جلسه را ترک کردم.

مدیرعامل سپیدرود با اشاره به اینکه از عدم حضور این تیم در جام حذفی بسیار ناراحت است، عنوان کرد: قلباً تمایل نداشتم که از این مسابقات کناره‌گیری کنیم. با اینکه خودم نامه انصراف را زدم، شب قبل از بازی برای ۳۵ نفر از اعضای تیم هتل گرفتم و قرارداد غذا را هم بستم، اما مربی تیم به من گفت بازیکنان به خاطر عدم پرداخت مطالباتشان حاضر به بازی نیستند. به الماسخانه رئیس هیئت فوتبال استان زنگ زدم و گفتم شما اعضای تیم را راضی کنید که در جام حذفی بازی کنند، اما او هم تلفن همرا خود را خاموش کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید