» صفحه اصلی » شهرداری ساوه و شهرداری ورامین صدرنشین شدند
صفحه اصلی

شهرداری ساوه و شهرداری ورامین صدرنشین شدند

۱۶ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، هفته اول ششمین دوره لیگ نوجوانان کشور با حضور ۱۲ تیم و با انجام ۱۸ دیدار امروز در سالن شهیدان افراسیابی برگزار شد. پس از برگزاری ۳ دور مبارزه بین تیم‌های حاضر در هفته اول در گروه الف شهرداری ورامین با ۳ برد تیمی و تفاضل برد و باخت ۲۵ انفرادی در مجموع با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم شهرداری اراک با همین امتیاز و تفاضل ۲۳ در جایگاه دوم ایستاد و تیم هایپر فدک شاهین شهر (اصفهان) با یک برد، یک مساوی و تفاضل ۴ به عنوان سومی بسنده کرد.در این پایان هفته اول در این گروه تیم‌های لبنیات تنها گیلان، هیات جودوی ایلام و تیم شهید پیرآینده در جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

اما در گروه ب تیم شهرداری ساوه با سه برد، تفاضل برد و باخت ۲۴ با ۹ امتیاز در راس جدول ایستاد و تیم نیروی مقاوت خراسان رضوی نیز با همین امتیاز و تفاضل ۱۹ در جایگاه دومی جدول قرار گرفت. دو تیم صنعت برق تهران و هیات جودوی خراسان شمالی با مجموع امتیاز ۳ و تفاضل مشابه به صورت مشترک در جایگاه سومی جدول قرار گرفتند. تیم‌های ملوان هرمزگان و هیات جودوی شهرکرد نیز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول این گروه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید