» سیاسی » ورود زودهنگام انتخاباتی را به مصلحت نمی‌دانیم/اولین جلسه جبهه پایداری در دور جدید بعد از ایام سوگواری
سیاسی

ورود زودهنگام انتخاباتی را به مصلحت نمی‌دانیم/اولین جلسه جبهه پایداری در دور جدید بعد از ایام سوگواری

۱۷ مهر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

صادق محصولی قائم دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا» با اشاره به انتخاب اعضای جدید تشکل متبوعش و اولین جلسه شورای مرکزی این جبهه برای تعیین دبیرکل، قائم مقام و سخنگو، گفت: با توجه به تقارن اولین جلسه شورای مرکزی جبهه پایداری با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) این جلسه به بعد از این ایام موکول شد.

وی درباره فعالیت جبهه پایداری برای انتخابات ۹۶ تصریح کرد: ما ورود زودهنگام انتخاباتی را به مصلحت نمی‌دانیم چراکه معتقدیم نباید فضای کشور را از هم اکنون وارد انتخابات کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین کنگره جبهه پایداری پس از صدور مجوز از سوی وزارت کشور، پنجشنبه (۸ مهر)، برای برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضای شورای مرکزی در مجتمع آدینه تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۰ تشکیل و مجوز فعالیت این جبهه در اول مهر سال ۹۳  از سوی  وزارت کشور صادر شد.

بر پایه این گزارش، ۱۷ عضو اصلی شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نشست۸ مهر انتخاب شدند که در این بین حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی و صادق محصولی به ترتیب با ۱۵۱ رای و ۱۳۷ رای حائز اکثریت آرا شدند.

هم اکنون حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی و صادق محصولی دبیرکل و قائم مقام و نیز حجت الاسلام ناصر سقای بی‌ریا سخنگوی جبهه پایداری هستند.

برای آشنایی بیشتر با ۱۷ عضو جدید شورای مرکزی جبهه پایداری به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید