» صفحه اصلی » نفرات برتر مسافت ۲۰۰ متر مشخص شدند/ تیم گیلان قهرمان جوانان و بزرگسالان شد
صفحه اصلی

نفرات برتر مسافت ۲۰۰ متر مشخص شدند/ تیم گیلان قهرمان جوانان و بزرگسالان شد

۱۷ مهر ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور آب‌های آرام قایقرانان در مواد کایاک یک‌نفره، دونفره و چهارنفره و کانوی یک‌نفره و دونفره ۲۰۰ متر به مصاف یکدیگر رفتند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

در کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر بزرگسالان علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول را به دست آورد، مجید جواهری از خراسان رضوی دوم شد و هادی جعفری از کرمانشاه مقام سوم را از آن خود کرد.

در کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه و علی الماسی از همدان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر جوانان شایان مافی از گیلان اول، کسری اشرفی از کردستان دوم و خزر ماهینی از بوشهر سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر جوانان رشاد وفائی از کردستان، علیرضا حسینی از گیلان و علی جان بابایی از مازندران رتبه های نخست را از آن خود کردند.

در کایاک دونفره ۲۰۰ متر بزرگسالان بابک دربان و علیرضا علی‌محمدی از تهران مقام نخست را از آن خود کردند، امیرحسین غریب و علیرضا فرمانده از گیلان دوم شدند و مصطفی نوری و محمد ولدی از همدان جایگاه سوم را به دست آوردند.

در کانوی دونفره ۲۰۰ متر بزرگسالان مهرداد دانیالی و سهیل نوروزنژاد از گیلان اول، سروش رضویان و معراج محمد زاده از تهران دوم و مهدی بحری‌پور و عباس بحری‌پور از آذربایجان شرقی سوم شدند.

در کایاک دونفره ۲۰۰ متر جوانان شایان مافی و محمد زارع از گیلان، مهرشاد شریفی و امیر خوانساری از مازندران و سینا اطاعتی و کوروش فرجی از تهران اول تا سوم شدند.

در کانوی دونفره ۲۰۰ متر جوانان نبی رضایی و علی جان بابایی از مازندران مقام اول، بهراد پیوندسرخی و علیرضا حسینی از گیلان مقام دوم و امیرحسین ماهینی و شایان حسینی از بوشهر مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر بزرگسالان تیم گیلان با ترکیب جواد مومنی، علی آقامیرزایی، امیر غریب و پیمان قویدل از گیلان اول شدند، تیم تهران با ترکیب علی جمشیدی، بابک دربان، پوریا شریفی و علیرضا علیمحمدی در رده دوم قرار گرفتند و تیم مازندران با ترکیب امین بوداغی، صابر خامش، نیما رمضانی و سجاد مختاری از مازندران مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر جوانان تیم گیلان با ترکیب شایان مافی، ابوالفضل درجزی، محمد زارع و امیر آقامیرزایی مقام نخست را به دست آوردند، تیم مازندران با ترکیب یوسف پشتوان، امیر خوانساری، محمد بالی اسلامی و مهرشاد شریفی دوم شد و تیم تهران با ترکیب آرمین حیدرزاده، امیر رضانژاد، پارسا امیدوار و سینا اطاعتی در رده سوم قرار گرفت.

بر این اساس بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان پس از برگزاری ۶۳ مسابقه در دریاچه آزادی به پایان رسید.

تیم گیلان در رده سنی جوانان و بزرگسالان قهرمان شد

پس از ۳ روز مسابقه و انجام ۶۳ رقابت در دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال، مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان به پایان رسید.

 این رقابت ها در مواد کایاک و کانو، در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد.

در پایان رقابت ها در رده سنی بزرگسالان تیم گیلان با ۲۶۱ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، تیم تهران با ۲۵۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم کرمانشاه با ۱۹۱ امتیاز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در رده سنی جوانان نیز تیم گیلان با ۲۶۸ امتیاز قهرمان شد، تیم مازندران با ۲۵۷ امتیاز مقام دوم را بدست آورد و تیم تهران با ۲۳۰ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

 این رقابت‌ها با حضور بیش از ۲۰۰ قایقران از ۱۸ استان در دریاچه آزادی برگزار شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید