» سیاسی » پیکر فرمانده شیهد گردان هوایی یگان صابرین به تهران منتقل شد + زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین
سیاسی

پیکر فرمانده شیهد گردان هوایی یگان صابرین به تهران منتقل شد + زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین

۲۰ مهر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر سردار شهید احمد مایلی فرمانده گردان هوایی یگاه ویژه صابرین که شب گذشته همزمان با شب تاسوعای حسینی (ع) در ایرانشهر و نقطهه صفر مرزی بر اثر یک سانحه به شهادت رسیده بود، به تهران منتقل شد.

قرار است که پیکر این سردار رشید اسلام، صبح روز پنج شنبه در امامزاده حسن (ع) تهران واقع در منطقه ۱۷،‌ تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین، مراسم وداع با پیکر این شهید والا مقام نیز چهارشنبه شب همزمان با شام غریبان حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، عصر دیروز همزمان با شب تاسوعا و در جریان سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک جایرو پلن متعلق به نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه ایرانشهر و نقطه صفر مزری و هنگام بازگشت از یک ماموریت شناسایی، خلبان احمد مایلی و جعفر حجتی کمک خلبانش به شهادت رسیدند.

علت این سانحه و سقوط هواپیمای جایرو پلن دو نفره، برخورد هواپیما با یک کابل نصب شده بین دو ارتفاع بوده که احتمال می‌رود، این کابل مربوط به یک پروژه نیمه‌تمام بوده باشد.

احمد مایلی فرمانده گردان هوایی یگان ویژه صابرین بود و در سطح نیروهای مسلح یکی از زبده‌ترین اساتید سقوط آزاد و پرواز با هواپیماهای فوق سبک به شمار می‌رفت.

وی جزو اساتید برجسته‌ای بود که آموزش‌های بسیاری از نیروها را در سطح نیروهای مسلح عهده‌دار بود و از نخبگان عرصه چتر بازی، سقوط آزاد و پرواز با هواپیماهای فوق سبک به شمار می‌رفت.


پیکر سردار مایلی در تهران

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید