» صفحه اصلی » شیخ سلمان: موفقیت فوتبال آسیا با اتحاد حاصل می شود
صفحه اصلی

شیخ سلمان: موفقیت فوتبال آسیا با اتحاد حاصل می شود

۶ آذر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی خطاب به اعضای باشگاه جئونبوک کره جنوبی پس از شکست العین امارات و فتح جام لیگ قهرمانان این قاره گفت: مایلم تا صمیمانه ترین تبریک خود را به تیم جئونبوک کره جنوبی پس از انجام دو بازی زیبا و کسب جام قهرمانی اعلام کنم.

شیخ سلمان در ادامه تصریح کرد: همچنین باید از تیم العین امارات به خاطر نمایش تلاش و اراده خود در طول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قدردانی کنم. برای تیم جئونبوک کره جنوبی در جام باشگاه های جهان که ماه آینده در ژاپن برگزار می شود آرزوی موفقیت می کنم. تیم های آسیایی در دوره گذشته این رقابت ها رتبه های سوم و چهارم را کسب کردند و مطمئن هستم این افتخار را دوباره ادامه خواهند داد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا سپس با قدردانی از تمامی تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان تاکید کرد: تحت لوای شعار یک آسیا – یک هدف متعهد به افزایش کیفی این رقابت ها هستیم و این موفقیت فقط با اتحاد اعضای AFC و همکاران مان حاصل می شود.

شیخ سلمان در پایان بار دیگر از کمک کشورهای آسیایی، باشگاه ها، همکاران و حامیان مالی قدردانی کرد و گفت: این همکاری، کمک و اتحاد باعث ارتقای لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از جذاب ترین رقابت های باشگاهی جهان می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید