» صفحه اصلی » ۵ مدرسه با کمک خیران در گنبدکاووس احداث می‌شود
صفحه اصلی

۵ مدرسه با کمک خیران در گنبدکاووس احداث می‌شود

۱۶ آذر ۹۵ 0۰14

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، علیرضا حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاوس اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته، ۱۵۸ آموزشگاه، ۲۴۴ کلاس و ۴ هزار و ۹۷۷ نوآموز در مرحله پیش دبستانی فعالیت داشتند،  که تعهدی که استان برای ما در نظر گرفته بودند ۷ هزار و ۱۴۵  بود که متاسفانه عملی نشد.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری نیز،  ۱۵۷ آموزشگاه با ۲۶۰ کلاس با ۵ هزار و ۲۷۰ نفر نوآموز در پیش دبستانی ثبت‌نام کردند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: برادران ابراهیمی درصدند که مجتمع آموزشی را برای همه دوران تحصیلی احداث کنند و در این مجتمع دانش آموزانی که نیازمند هستند ثبت نام خواهند شد و هیچ‌گونه شهریه‌ای دریافت نمی‌شود، کما اینکه چندین سال است دبیرستان صباح با کمک این افراد در حال فعالیت با همین روش است که موافقت اصولی آن گرفته شده و چون زمینی که در نظر دارند در مسیر جاده گنبد- آزادشهر است، تدبیری شود تا در محدوده شهر انجام شود.

وی اظهار کرد: در کوچه دبیرستان کمیته ۲ مدرسه واقع شده و از آنجائی که انتهای آن بسته است، مصوب شود با همکاری شهرداری پلی در انتهای آن احداث شود تا این مسیر باز و تردد آسان شود.

حسین زاده اظهار داشت: در چندین مدرسه ما دکل مخابرات و برق قرار دارد که مشکلاتی ایجاد کرده و مدارس تخریبی با وجود این دکل‌ها امکان ساخت دوباره نیست و از طرفی خطراتی برای دانش آموزان دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: از جلسه شورای آموزش و پرورش ماه گذشته، تاکنون  تفاهم نامه ای با ۵ خیر به امضا رسیده که ۵ مدرسه در ۵ روستا ساخته شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: با توجه به صحبت‌های ارائه شده، جلسه مشترکی برای بازدید از دبیرستان و مجتمع صباح با حضور برادران ابراهیمی انجام شود.

عبدالقدیر کریمی افزود: با توجه به مشکلات موجود ساخت مجتمع و مدرسه توسط خیران با استانداردسازی روز دنیا سبب افتخار است.

وی ادامه داد: درباره پیش‌دبستانی تدابیر اندیشیده شود تا موازی‌کاری با دیگر سازمان‌ها و ادارات انجام نشود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: سند آموزش و پرورش مورد تائیدیه مقام معظم رهبری است و همه فرآیند آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش با تائید رهبر معظم انقلاب است و همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی مکلف به رعایت ضوابط و قوانین این سازمان هستند.

وی تصریح کرد: جلسه‎ای با حضور سپاه برای هماهنگی پیش دبستانی در روستاها انجام شود و امیدواریم با همکاری شهرداری پلی در کوچه کمینه برای بازگشایی کوچه و تردد آسان انجام شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید