» صفحه اصلی » ۶۱۵ میلیارد ریال به طرح‌های آبرسانی استان بوشهر اختصاص یافت‌
صفحه اصلی

۶۱۵ میلیارد ریال به طرح‌های آبرسانی استان بوشهر اختصاص یافت‌

۱۶ آذر ۹۵ 0۰1

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسن باستی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران آبفار استان بوشهر با بیان اینکه منابع تامین آب آشامیدنی استان بوشهر در استان‌های دیگر قرار دارد، اظهار داشت: متاسفانه هم‌اکنون کمتر از ۱۰ درصد آب مصرفی استان بوشهر از منابع آب داخلی این استان تامین و مابقی از منابع آب استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد تامین می‌شود.

وی از اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن با استفاده از آب دریا خبر داد و افزود: مهم‌ترین راه برون رفت از کم آبی استان بوشهر استفاده از منبع غنی و سرشار دریاست که در این راستا طرح‌های آب شیرین‌‌کن برای استان بوشهر تدوین شده است.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به اجرای دو طرح آب شیرین‌کن در استان گفت: طرح آب شیرین‌کن ۱۰ هزار مترمکعبی کنگان در جنوب استان بوشهر سال گذشته به بهره برداری رسید و آب شیرین کن بوشهر نیز با همین ظرفیت هم اکنون مراحل  اجرای آزمایش خود را سپری می‌کند.

باستی اجرای طرح‌های آبرسانی را از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان بوشهر دانست و تصریح کرد:  با توجه به حساسیت اجرای طرح‌های آبرسانی بخش عمده‌ای از اعتبارات این استان به حوزه آب اختصاص می‌یابد.
وی افزود:از ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر بیش از ۶۱۵ میلیارد ریال آن به طرح‌های آبرسانی اختصاص یافته است.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: علاوه بر اعتبارات یاد شده ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز  از منابع مختلف به این طرح‌های آبرسانی استان بوشهر اختصاص یافته است.
باستی به بیان اینکه طاهریان‌پور از نیروهای متخصص، جوان و متواضع استان بشمار می رود، گفت: مسعود نصوری نیز از چهره‌های نام آشنا در عرصه مدیریت استان بشمار رفته و همواره عملکرد قابل توجهی داشته است.

در این نشست ضمن معرفی مسعود نصوری به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از خدمات روح‌الله طاهریان‌پور قدردانی شد.
مدیرعامل شرکت  آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر نیز گفت: از خدا شاکرم که زمینه و توفیق مجدد خدمتگزاری در بخش آب به ویژه در بخش آب روستایی به بنده اعطا کرده است.

مسعود نصوری با بیان اینکه فعالان  صنعت آب و فاضلاب  سقایی مردم را برعهده دارند افزود: سقائی و تامین آب مردم، افتخاری بسیار بزرگ است که نصیب هر فردی نمی‌شود.
وی سقایی مردم را توفیق و اقدامی با برکت و مقدس عنوان کرد که نصیب مجموعه آبفا شده ، اظهارداشت: شاید هیچ یک از امور دیگر به اندازه آبرسانی و سقائی مردم، ارزش و اهمیت نداشته باشد، بنابراین این فرصت را باید مغتنم شمرد و با همه وجود و با اخلاص کامل برای رضای خدا، این خدمت را انجام دهیم.

نصوری با بیان اینکه طی سالیان اخیر توفیق خدمتگزاری در بخش‌های مختلف را داشته‌ام تاکید کرد: این همه خدمات شادابی ، نشاط و زیبایی که در کار روستایی به ویژه آبرسانی روستایی وجود داشته در هیچ جای دیگر وجود نداشته است.
وی به فرهنگ و روحیه جهادی کارکنان شرکت آبفا روستایی اشاره کرد و گفت : همین فرهنگ و روحیه جهادی بوده که به ماد یاد داده است هرجا که نیاز به خدمت باشد همچون یک سرباز آماده خدمتگزاری باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید