» صفحه اصلی » توسعه استا‌ن‌های محروم با مهیا کردن زیرساخت‌ها ممکن می‌شود
صفحه اصلی

توسعه استا‌ن‌های محروم با مهیا کردن زیرساخت‌ها ممکن می‌شود

۱۸ آذر ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سلسله، علی رستمیان عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله اظهار داشت: هدف بنده از سفر اعضای هیئت دولت به شهرستان‌های محروم سلسله و دلفان این است که مظلومیت و محرومیت سلسله و دلفان را از نزدیک ببینند و به گوش هیئت دولت منتقل کنند.

وی با اشاره به تلاش استاندار لرستان و فراهم کردن فرصت پایلوت اقتصاد مقاومتی برای دو شهرستان محروم سلسله و دلفان عنوان کرد: استان لرستان به ویژه شهرستان‌های سلسله و دلفان حدود ده تا بیست سال از استان‌های برخوردار عقب تر هستند و اشتغال و توسعه زمانی محقق می‌شود که زیرساخت‌های لازم را در استان های محروم هم داشته باشیم.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود وحدت رویه میان مسئولان شهرستان های سلسله و دلفان تصریح کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان‌ها بدون توجه به مسائل حزبی و جناحی، تمام تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه این شهرستان‌ها به کار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید تلاش خود را برای خدمت رسانی به انقلاب، مردم، نظام به کار می‌گیرند گفت: امیدواریم که این جلسه خروجی خوبی در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم داشته باشد.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تونل اسپژ  تنها پروژه ملی شهرستان سلسله و مطالبه جدی مردم این شهرستان به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: در صحبت‌هایی که با وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکلات پیش روی این پروژه مطرح شد، قول تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی این طرح ملی گرفته شد که امیدواریم وزیر ارتباطات نیز به عنوان عضو هیات دولت، پیگیری‌های لازم را در اینخصوص داشته باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید