» صفحه اصلی » مشترکان مازندرانی در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند
صفحه اصلی

مشترکان مازندرانی در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند

۱۹ آذر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری  افزود: با توجه به نفوذ سامانه سرد بارشی به استان مجدداً بارش باران همراه با وزش باد شدید موقتی در استان شروع و تا جمعه ادامه خواهد داشت که بارش در ارتفاعات و دامنه‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی تاکید کرد: در این مدت دمای هوا نیز کاهش یافته، لذا در مناطق دشت و جلگه بارش مخلوط باران و برف دور از انتظار نیست و کمینه دمای هوا در این مناطق به محدوده صفر درجه می‌رسد و همچنین دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران  با توجه به برودت هوا از مردم استان خواست تا در جهت مدیریت بهینه مصرف گاز اقدام کنند و افزود: مردم در این ایام از تردد غیرضرور در شب در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان حتی‌الامکان خودداری کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه مردم از تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها در زمان بارندگی خودداری کنند، گفت: مسافران نیز از اقامت و برپایی چادر در بستر و حریم روخانه‌ها و مسیل‌ها دوری کنند.

وی با بیان اینکه کاهش دما به محدوده صفر درجه خواهد رسید، گفت: کشاورزان با اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشگیری از بروز خسارات اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: دامداران و ساکنان بومی حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها در هنگام  بارندگی نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت کرده و دام‌های خود در مناطق امن نگهداری کنند.

وی تاکید کرد: ماهیگیران هنگام مواج و طوفانی بودن دریا، از ماهیگیری و انجام تمامی فعالیت‌های دریایی خودداری کنند.

احمدی یادآور شد: با توجه به بارش برف و مه آلود شدن محورهای کوهستانی، رانندگان هنگام عبور از مناطق برفگیر و کوهستانی با به همراه داشتن پوشاک گرم، خوراک و تجهیزات زمستانی مانند ضد یخ و زنجیر چرخ احتیاط لازم را در زمان بارش برف و مه آلود بودن هوا و لغزندگی جاده صورت دهند.

وی از شهرداران و دهیاران خواست با توجه به ریزش شدید برگ درختان در سطح شهرها، ضمن آمادگی نسبت به بازدید و پاکسازی مسیر جوی‌ها و کانالهای سطح شهر و روستا اقدام کنند.

 مدیرکل مدیریت بحران مازندران به تمامی نیروهای امدادی و خدماتی توصیه کرد: ضمن آماده‌سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته در راههای ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید