» صفحه اصلی » طرح کانون مدرسه در ۱۱۶ مدرسه آذربایجان غربی اجرا می‌شود
صفحه اصلی

طرح کانون مدرسه در ۱۱۶ مدرسه آذربایجان غربی اجرا می‌شود

۲۲ آذر ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، نشست هماهنگی طرح کانون مدرسه با هدف بررسی نحوه اجرای طرح کانون مدرسه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این نشست جواد زاهدی، مدیرکل کانون استان با تاکید بر این که طرح کانون مدرسه در دو سطح حضور مربیان کانون در مدارس و حضور دانش‌آموزان در مراکز کانون اجرا می‌شود اظهار داشت: این طرح دارای برنامه مشخص و هدفمندی است که دانش‌آموزان در کنار یادگیری دروس به شیوه‌های جدید با سبک زندگی آشنا شده و شخصیت اجتماعی آن‌ها رشد می‌کند.

وی با اشاره به این‌که اننظار می‌رود با یک تعامل دو سویه این طرح را با نتایج خوب برای دانش‌آموزان به انجام برسانیم گفت: مخاطبان طرح، دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دوم تا ششم ابتدایی هستند که در آغاز طرح اولویت با پایه‌های سوم و چهارم است.

زاهدی ضمن بیان این نکته که در حال حاضر ۲۹ مرکز شامل ۱۷ مرکز تک شیفت، ۶ مرکز دو شیفت و ۶ کتابخانه سیار، آمادگی اجرای طرح را دارند گفت: برای هر مرکز دو مدرسه در نظر گرفته خواهد شد که در مجموع ۱۱۶ مدرسه دخترانه و پسرانه تحت پوشش طرح قرار خواهند گرفت.

وی افزود: به طور متوسط یک هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و یک هزار و ۷۴۰ دانش‌آموز پسر از این طرح بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی بیان کرد: پیش‌تر نیز این طرح در کانون اجرا شده است که در شیوه‌نامه جدید با توجه به آسیب شناسی‌های انجام شده تغییراتی صورت گرفته است.

زاهدی تحت پوشش قرار گرفتن دانش‌آموزان مدارس دولتی را از مهم‌ترین ویژگی‌های این طرح برشمرد و افزود: مشارکت معلمان در اجرای طرح لازم است و بر همین اساس پیش از آغاز اجرای طرح جلسه توجیهی ویژه معلمان ضروری است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید