» صفحه اصلی » ورود موج دوم هوای سرد و بارشی به استان گیلان
صفحه اصلی

ورود موج دوم هوای سرد و بارشی به استان گیلان

۲۶ آذر ۹۵ 1۰10

[ad_1]

بهمن کمانگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده ورود موج دوم هوای سرد و بارشی از شنبه ۲۷ آذرماه به استان گیلان است بنابراین بر این اساس بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دما مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان گفت: در بازه شنبه ۲۷ آذرماه عصر و شب و یکشنبه ۲۸ آذرماه بارش برف و باران و وزش باد در بعضی نقاط شدید پیش بینی می‌شود.

وی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با توجه به شرایط بارندگی و برف، لغزندگی سطح جاده‌ها و محورهای کوهستانی، مه آلود بودن هوا و کاهش شدید دید و کاهش محسوس دما، ضمن رعایت نکات ایمنی به وسایل و تجهیزات زمستانی و لباس گرم و آذوقه مجهز باشند.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه دریا در این مدت مواج بوده و برای فعالیت‌های مرتبط نامناسب است خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف کشاورزی نظیر گلخانه‌داران، مرغداری‌ها، آبزی پروران وشاخه‌های کشاورزی مرتبط، تمهیدات لازم را به‌عمل آورند.

وی گفت: بخش‌های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، مدیریت منابع آب و برق، شرکت ملی گاز، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، مدیریت منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، مدیریت حمل و نقل، شهرداری‌ها، سازمان راهداری و سازمان بنادر و دریانوردی، پلیس راه و راهور تمهیدات لازم را به‌عمل آورند و توصیه‌های کارشناسی خود را صادر کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید