» صفحه اصلی » آخرین خبرهای تعطیلی برفی فردا در مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی
صفحه اصلی

آخرین خبرهای تعطیلی برفی فردا در مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی

۲۷ آذر ۹۵ 1۰8

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به دنبال بارش برف و برودت هوا در آذربایجان شرقی اداره کل آموزش و پرورش استان برخی مدارس را یکشنبه ۲۸ آذرماه تعطیل کرد.

بر اساس این گزارش، در شهرستان اهر، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و مدارس تمامی مقاطع مناطق روستائی تعطیل اعلام شد، در بخش خواجه هریس هم مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل شدند.

در شهرستان هشترود هم کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام شد.

مدارس عشایر هم در مقطع پیش دبستانی تعطیل اعلام شد.

در شهرستان سراب، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم شهری و هم روستائی در ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

کلیه مدارس بخش نظرکهریزی مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستائی تعطیل شدند، مدارس شهرستان کلیبر هم مقطع پیش دبستانی شهری و روستائی تعطیل شده و مدارس مقطع ابتدائی شهری و روستائی در ساعت ۹ شروع خواهند شد.

به گزارش تسنیم، مدارس شهرستان چاراویماق در مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی تعطیل و مدارس مقاطع ابتدائی و متوسطه دوره اول و دوم راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد و مدارس بخش ترکمان چای میانه هم در کلیه مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام شد.

مدارس هریس هم در مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام شده و مدارس مقطع ابتدائی ومتوسطه دوره اول ودوم  مناطق شهری و روستائی راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد. 

در شهرستان هوراند هم مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی تعطیل شدند و در بخش مهربان سراب، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری و روستائی راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

مدارس شهرستان میانه هم در مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی تعطیل اعلام شد و در بخش کندوان میانه هم مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه اول تعطیل شدند.

به گزارش تسنیم، در شهرستان تبریز هم با توجه به تماس های مکرر همشریان محترم به استحضار میرساند فردا در تبریز تعطیلی نخواهیم داشت .

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید