» صفحه اصلی » هیئت بدمینتون استان البرز سالن اختصاصی ندارد
صفحه اصلی

هیئت بدمینتون استان البرز سالن اختصاصی ندارد

۲۸ آذر ۹۵ 0۰3

[ad_1]

فریدون بلغاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: در روزهای آینده مسابقات باشگاه‌های کشور در تهران برگزار می‌شود که تیم بدمینتون البرز هم در این مسابقات شرکت کرده و با توجه به اینکه جزو تیم‌های خوب کشور هستیم، امیدمان به کسب مقام بالاست.

وی با اشاره به برخی مشکلات و موانع پیش روی ورزشکاران بدمینتون‌باز استان البرز گفت: مسئله‌ای که ما را رنج می‌دهد نداشتن سالن اختصاصی بدمینتون است.

بلغاری با بیان اینکه قول‌های مساعدی که مسئولان ورزش استان داده‌اند، تاکنون تحقق پیدا نکرده است، گفت: متاسفانه ما هر روز مجبوریم در یک سالن تمرین کنیم و حتی پول اجاره سالن هم نداریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان البرز با اشاره به اینکه اداره‌کل، سالن‌های شهر را اجاره می‌دهد و هر کس که پول بیشتری بدهد در این مناقصه برنده می‌شود، افزود: ارزیابی و صلاحیت افراد در واگذاری سالن ها در نظر گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون سالن‌هایی که در اختیار ما بوده را به دلیل نداشتن بودجه و مشکلات مالی تحویل داده‌ایم.

بلغاری با بیان اینکه سال گذشته فقط برای اجاره یک سالن ۱۵ میلیون تومان هزینه کردیم، ادامه داد: هزینه اجاره هم توسط اسپانسر پرداخت شد.

وی گفت: متاسفانه امکانات مالی هیئت بسیار ضعیف است و تمام دریافتی ما از اسپانسر صرف هزینه اجاره  سالن می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان البرز با اشاره به استعداد بالای بدمینتون استان در بخش بانوان گفت: در سنوات گذشته ما در بخش بانوان صاحب مقام بودیم، ولی به دلیل مشکلات مالی این ظرفیت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید