» صفحه اصلی » حیوان‌آزاران پیرانشهری دستگیر شدند‌
صفحه اصلی

حیوان‌آزاران پیرانشهری دستگیر شدند‌

۲۸ آذر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، طاها ایزان درباره فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی که بدرفتاری با یک حلقه روباه را به تصویر کشیده است اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری به موقع نهادهای مردمی سه نفر از عاملان اصلی این حرکت ناپسند شناسایی و به مقامات قضایی معرفی شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست پیرانشهر گفت: جنبه‌های اجتماعی این قضیه به‌حدی نامقبول و به دور از رفتارهای انسانی است که موضوع برای همه مردم و به‌ویژه مسئولان شهرستانی از جمله فرماندار، دادستان، قضات و به‌ویژه مدیرکل محیط زیست استان مورد توجه قرار گرفت و همه آنها پیگیر سریع و خارج آر نوبت این پرونده هستند.

ایزان افزود: متخلف از اقدام ناپسند شدیداً ابراز پشیمانی و ندامت کرده و ابراز داشته است که این اقدام خود را دو سال قبل و با همکاری یکی از فرزندان خود انجام داده است.

رئیس حفاظت محیط زیست پیرانشهر ضمن قدردانی از تمام مسئولان و سمن‌های مردمی که پیگیر این موضوع بودند تصریح کرد: امیدواریم دیگر در هیچ کجا شاهد بروز چنین خطاهای بزرگ انسانی نباشیم چرا‌که حیوانات هم همانند انسان حق زندگی کردن در محیط زیست را دارند و چرخه حیات بدون وجود چنین حیواناتی کاملاً بی معنی خواهد بود و بدون شک خاطیان این رفتار غیر انسانی به سزای عمل خود خواهند رسید.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید