» صفحه اصلی » پیروزی نوجوانان صبای قم برابر گسترش فولاد تبریز
صفحه اصلی

پیروزی نوجوانان صبای قم برابر گسترش فولاد تبریز

۱ دی ۹۵ 0۰8

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر این بازی‌ها در قم میزبان گسترش فولاد تبریز بود.

دو تیم از ساعت ۱۴ نخستین روز زمستان در ورزشگاه تختی قم برابر گسترش فولاد تبریز صف‌آرایی کردند که موفق شدند این تیم را با سه گل از پیش رو بردارند.

نوجوانان صبا کار را جدی‌تر از حریف خود آغاز کردند و موفق شدند مالک برتر توپ و میدان مسابقه باشند.

صبایی موفق شدند در ابتدا بازی توسط علی یعقوبی به گل رسیدند تا ثمره فشارهای خود را دیده باشند.

نتیجه‌ی نیمه نخست با همان برتری یک بر صفر نوجوانان صبا به‌پایان رسید تا صبای قم با برتری عددی نسبت به حریف خود به رختکن برود.

در آغاز نیمه دوم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نشان داد تیم دست‌وپا بسته‌ای نیست و فشارهایی زیادی را بر روی دروازه صبا ایجاد کرد اما هر چه زد به دربسته خورد.

در زمانی که گسترش فولاد در حمله قرار داشت، نوجوانان صبا مجدداً بر روی یک ضد جمله توسط علی یعقوبی به گل رسیدند تا یعقوبی خودش و تیمش را دو گله کرده باشد.

در ادامه روند بازی نیز مهدی بابایی گل سوم را به ثمر رساند تا تیر خلاصی را بر بدنه تیم نوجوانان گسترش فولاد شلیک کرده باشد.

در این بازی دو بازیکن از تیم نوجوانان صبای قم با دریافت دو کارت زرد از سوی داور جریمه شدند، در دقیقه ۳۲ امیری نژاد و در دقیقه ۸۴ رضا کارگر با دریافت کارت زرد جریمه شدند.

در پایان بازی به علت آن که اول دی ماه سالروز سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم است بازیکن این تیم گل های خود را به محمدرضا سیرلانی تقدیم کردند.

صبایی‌ها با این پیروزی ۱۳ امتیازی شدند و در رده سوم جدول هفت تیمی خود قرار گرفتند.

مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور با حضور ۳ گروه ۷ تیمی و یک گروه ۸ تیمی از ابتدای آبان ماه آغازشده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید