» صفحه اصلی » درخواست تخصیص تسهیلات کم‌بهره و کمک‌های بلاعوض به قشر خسارت دیده را داریم
صفحه اصلی

درخواست تخصیص تسهیلات کم‌بهره و کمک‌های بلاعوض به قشر خسارت دیده را داریم

۲ دی ۹۵ 0۰15

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود زمانی‌قمی چهارشنبه شب در جلسه مدیریت بحران آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و سرمازدگی محصولات باغی و زراعی در استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا اظهار داشت: این سفر به‌منظور ادامه آموزش افرادی که باید در کادر اداری مدیریت بحران را در سطح استان مرکزی به اجرا برسانند از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی افراد را با وظایف خود به‌صورت کامل آشنا می‌سازد، به‌همین منظور دوره آموزش مدیران استان مرکزی در قالب طرحی سه روزه در شهرستان خمین آغاز شده‌است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی بطور قطع بردباری‌ و قدرت تصمیم‌گیری مارا در شرایط مواجهه با بحران افزایش می‌دهد و نقاط ضعف موجود برطرف می‌شود.

زمانی‌قمی ادامه داد: ما موظفیم عموم مردم به‌ویژه اقشار هدف را آگاه سازیم، بطور مثال در صورت مواجهه با پدیده سرمازدگی قشر هدف جامعه کشاورزان هستند که آگاه‌ساری آنها به‌منظور مقابله با اینگونه بحران‌ها الزامی است‌.

وی عنوان کرد: در این کارگاه‌های آموزشی می‌آموزیم که ارتباطمان را با گروه‌های مخاطب ارتقاء دهیم تا با این اقدامات از بروز معضلات عظیم جلوگیری کنیم و در این زمینه به نقش رسانه‌ها عنایت بیشتری می‌شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم که نتیجه این جلسه به‌گونه‌ای باشد که خسارات وارده در حد توان دولت مدیریت و جبران شوند.

زمانی‌قمی بیان کرد: فعالان دستگاه قضائی استان مرکزی، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، سپاه و غیره از هیچگونه خدمتی دریغ نمی‌کنند و همکاری توام با خدمت‌رسانی بالایی دارند.

وی افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به عنوان کارشناسی واقف‌ پیگیر جریانات روی‌داده در سطح استان مرکزی است و تذکرات کارشناسانه‌ای بیان می‌کنند.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: برگزاری مانور و کارگاه‌های آموزشی به تنهایی برای مدیریت بحران کافی نیست بلکه باید با عملیاتی کردن انها و زمینه سازی برای به کارگیری آنها تلاش شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: با توجه به مقدورات دولت انتظار برآورده شدن هرآنچه که منعکس کرده‌ایم را نداریم اما درخواست داریم که نگرانی‌ها و حجم صدمات وارده به استان مرکزی گزارش داده شود.

زمانی‌قمی عنوان کرد: سازمان دامپزشکی، برنامه بودجه و سایر دستگاه‌های اجرائی سطح استان مرکزی به مقابله با معضلات فعلی پرداخته‌اند که درخواست تخصیص تسهیلات کم‌بهره و کمک‌های بلاعوض به قشر خسارت دیده را داریم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید