» صفحه اصلی » ۱۰۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه تحویل محرومان استان گیلان‌ شد
صفحه اصلی

۱۰۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه تحویل محرومان استان گیلان‌ شد

۹ دی ۹۵ 0۰4

[ad_1]

سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در  آستارا با اشاره به ساخت و بهره برداری ۲۴۰ واحد مسکونی برای محرومان در گیلان اظهار داشت: با همت قرارگاه سازندگی و مهندسان بسیج گیلان بالغ بر ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان ساخته و به خانواده آنان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در احداث و ساخت مسکن‌های مددجویی و محرومان همکاری بسیار خوبی بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه قدس استان گیلان انجام شده است بر لزوم توجه بیشتر دولت در راستای رفع محرومیت زدایی از کشور تاکید کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان اعلام کرد: در هفته بسیج امسال بالغ بر ۲۴۰ باب مسکن به بهره‌برداری رسیده است که هم اکنون نیز تحویل این واحدها به محرومان در مناطق مختلف گیلان توسط قرارگاه سازندگی سپاه در جریان است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به امضای توافقنامه قرارگاه سازندگی سپاه گیلان با آستان قدس رضوی گفت: در این توافقنامه بر تعمیر و بازسازی ۱۰۰۰ واحد مسکونی محرومان در مناطق مختلف گیلان در سال ۱۳۹۶ تاکید و مورد موافقت قرار گرفته است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان از ساخت و بازسازی مساجد در مناطق مختلف استان گیلان توسط قرارگاه سازندگی سپاه استان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا بالغ بر ۲۰۰ مسجد ساخته شده و در مورد ۸۰۰ مسجد که نیازمند ترمیم ساختار فیزیکی هستند اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید