» صفحه اصلی » طرح کتابخانه پستی در مدارس استان گلستان اجرا می‎شود
صفحه اصلی

طرح کتابخانه پستی در مدارس استان گلستان اجرا می‎شود

۱۲ دی ۹۵ 1۰20

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرحیم سیفی ظهر امروز در نشست مشترک هم‎اندیشی مدیران کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش و اداره پست اظهار داشت:در این طرح که کتابخانه پستی نام دارد ۲۰ مدرسه در ۱۷ روستای شهرستان گرگان از طریق اداره پست و با هزینه کانون هر دو هفته و هر دفعه ۳ بسته شامل ۵۰۰ جلد در سال برای مقاطع ابتدایی سوم ، چهارم و پنجم مدارس توزیع می‎شود.

وی افزود: این طرح در شهرستان گنبدکاووس هم آغاز شده و اداره پست نیز همکاری لازم را می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان تاکید کرد: در گمیشان، علی آبادکتول، گرگان و آق‌قلا کتاب توسط کتابخانه سیار ارسال می‌شود و این کتاب‎ها در رده سنی کودکان و نوجوانان و در بخش‌های دینی، علمی و داستان است.

سیفی گفت: با اهدای بیش از ۳ هزار جلد کتاب از سوی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، کتاب خانه کلاسی در مدارس روستایی و مناطق محروم شهری این استان فعال شد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه کانون با معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، بخشی از کتاب خانه مدارس روستایی و حاشیه شهر این استان به کتاب‌های کانونی مجهز شد.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری استان گلستان، اهدای کتاب به مدارس با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و معرفی هرچه بیشتر کانون به دانش آموزان و معلمان از ابتدای سال آغاز شده و با توجه به امضای تفاهم‌نامه کانون با معاونت پرورشی آموزش و پرورش این حرکت شتاب بیشتری یافته است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید