» صفحه اصلی » ۶۵ درصد درآمد شهرداری کرج وصول شده است
صفحه اصلی

۶۵ درصد درآمد شهرداری کرج وصول شده است

۱۳ دی ۹۵ 0۰4

[ad_1]

رضا شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برگزاری جلسه ۱۳۴ کمیسیون تلفیق اظهار داشت: در جلسات گذشته در مرحله نخست درآمدها مصوب شد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با بیان اینکه درآمدهای پیشنهادی از سوی شهرداری کمی تغییر کرد، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه احتمال اینکه این میزان در موقع متعادل‌کردن بودجه تغییر کند، ادامه داد: در جلسات گذشته کمیسیون هزینه‌های جاری از قبیل خدمات شهری و اداری تعیین شده و این جلسه مربوط به مباحث عمرانی بود.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه بحث تملکات بسیار مهم بوده و پایه و اساس تمام پروژه‌های عمرانی است، افزود: در این جلسه بررسی مباحث مربوط به تملکات به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید بحث تملکات را انجام دهد، بیان کرد: این امر به سبب روشن شدن وضعیت مردم و اینکه پروژه‌ها به وقت به بهره‌برداری برسد و در زمان بهره‌برداری دچار مشکل نشود باید انجام شود.

شریفی با بیان اینکه پروژه‌هایی که از معاونت شهرسازی پیشنهاد شده بود، بررسی شد، افزود: در مجموع از سرعت قابل رضایتی برخوردار هستیم و سعی می‌شود ظرف ۴ جلسه، مابقی پروژه‌های عمرانی مورد بررسی قرار گیرد تا متمم با سرعت بیشتری به دست شهرداری برسد.

وی ادامه داد: هرچه متمم زودتر به دست شهرداری برسد، در اجرایی‌شدن امور تاثیر بیشتری داشته و علاوه بر آن پایه‌ای برای بودجه پیشنهادی سال آینده از سوی شهرداری می‌شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با اشاره به اینکه در مجموع عملکرد شهرداری با در نظر گرفتن کلان کشوری قابل قبول است، گفت: ۶۵ درصد درآمد شهرداری وصول شده است و با توجه به وضع اقتصادی کشور عملکرد شهرداری کرج در مقایسه با عملکرد شهرداری‌های استان‌های دیگر قابل قبول است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید