» صفحه اصلی » پارک ۲۰ هکتاری در شهرستان مادوان احداث می‌شود
صفحه اصلی

پارک ۲۰ هکتاری در شهرستان مادوان احداث می‌شود

۱۴ دی ۹۵ 0۰5

[ad_1]

داریوش جهانبخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با اشاره به بازگشایی خیابان‌های این شهر، اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل و با مدیریت جهادی در سه ماهه گذشته شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر مادوان اقدام به بازگشایی خیان‌هایی در این شهر نمود که چندین سال با معارضات اجتماعی روبرو بودند.

شهردار مادوان به نام خیابان‌هایی بازگشایی شده اشاره کرد وگفت: خیابان‌های آویشن، شهید کلاهدوز، فرعی ۱۱سید الشهداء، تقاطع باهنر ومدرس، خیابان سرمازه از جمله خیابان‌هایی بودند که بازگشایی آن‌ها انجام شد.

وی از جدول گذاری به متراژ۳۵۰۰ متر و زیرسازی و بیس‌ریزی ۶۰ هزار متر مربع ازخیابان‌های این شهر خبرداد و افزود: آسفالت ۵۰ هزار مترمربع از خیابان‌های این شهرمناقصه آن انجام گرفته وبه زودی آغاز می‌شود.

شهردار مادوان به برخی از اولویت‌های کاری شهرداری مادوان اشاره کرد و گفت: احداث پارکی به مساحت ۲۰ هکتار برای شهر ماداون از مسائل ضروری این شهر است و ساخت این پارک تا حدودی به مشکل ترافیکی و تجمع مردم در تفریحگاه‌های شهر یاسوج که پیشانی استان محسوب می‌شود، کمک خواهد کرد.

جهانبخش ساماندهی نام‌ خیابان‌ها و کوچه‌ها، آسفالت و جدول گذاری آن‌ها و ساماندهی ورودی و خروجی شهر مادوان را از دیگر برنامه‌های این شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: در یک سال آینده ۹۰ درصد از کوچه‌ها و جاده‌های این شهر آسفالت و جدول گذاری می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید