» صفحه اصلی » تصادف در محور مرودشت – نقش رستم ۳ کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت
صفحه اصلی

تصادف در محور مرودشت – نقش رستم ۳ کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت

۱۵ دی ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس  ساعت ۱۸:۲۵ امروز در تماس با مرکز پیام اورژانس ١١۵ مرودشت اعلام تصادف ۳ دستگاه خودرو در محور مرودشت-نقش رستم شد که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه ۵مصدوم در برداشت که مصدومین  پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند، متاسفانه این حادثه ۳ فوتی نیز بر جای گذاشت.

تصادف در بلوار دانشجوی شیراز ۷ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس ساعت ۰۱:۵۹ بامداد امروز در تماس با مرکز پیام اورژانس ١١۵ شیراز اعلام تصادف پژو۲۰۶ و BMV در بلوار دانشجوی شیراز شد که بلافاصله عوامل اورژانس۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه ۷ مصدوم در برداشت که ۶ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند. یک مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل درمان شد. 

رویش منتظران یوسف در آستان امام مهربانی‌ها

فیلم مستند “در انتظار یوسف” کاری از مهدی نامجو هنرمند فیلمساز شیرازی به مرحله مسابقه دهمین جشنواره فیلم دینی “رویش” که در شهر مقدس مشهدالرضا برگزار می‌شود، راه یافت.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری فارس،بر اساس بیانیه ستاد جشنواره هیئت انتخاب بخش مستند شامل وحید چاووش، داریوش یاری و حجت‌الاسلام جواد گلی ۴۴۰ اثر مستند را که در دو بخش “ملی” و “جوانه‌ها دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه دینی رویش شرکت کرده بودند تماشا و بررسی کردند.

بر اساس این گزارش این هیئت پس از بررسی ۲۷ اثر مستند را حایز شرایط لازم برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره دانستند که شامل ۱۸ اثر در بخش ملی و ۹ اثر در بخش جوانه‌هاست.

بر اساس این گزارش در بخش ملی فیلم‌های مستند جشنواره فیلم “در انتظار یوسف” از “مهدی نامجو” هنرمند فیلم‌ساز شیرازی که توسط حوزه هنری فارس به جشنواره ارسال شده به عنوان یکی از ۱۸ فیلم انتخاب شده است.

لازم به ذکر است دهمین جشنواره فیلم‌های کوتاه دینی “رویش” که از جمله حرکت‌های اثرگذار حوزه ی هنری است، ۲۷ تا ۳۰ دی ماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید