» صفحه اصلی » نمایش آثار یک هنرمند در موزه نقاشی پشت شیشه
صفحه اصلی

نمایش آثار یک هنرمند در موزه نقاشی پشت شیشه

۲۳ دی ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،غلامرضا رسول‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من نقاشی سنتی ایرانی را به‌شکل مدرنیته و بیشتر در سبک آبستره و حالت اکسپرسیو کار می‌کنم.

او با بیان این‌که حدود ۲۰ سال است که نقاشی می‌کنم، ادامه داد: من افتخار شاگردی کسانی را مانند حسین کاشیان، عباس کاتوزیان، آیدین آغداشلو و علیرضا سمیع‌آذر دارم.

این هنرمند گفت: تا کنون بیش از ۱۲ نمایشگاه انفرادی و گروهی برگزار کرده‌ام و در حال رایزنی برای برگزاری نمایشگاه و وُرک‌شاپ در کشور روسیه هستم.

او که لیسانس هنرهای تجسمی دارد، بیان کرد: حدود ۲۴ سال در هنرستان‌ها و مدارس تدریس کرده‌ام، در سال ۱۳۸۹ نیز در مسابقه دانشجویی نقاشی مقام دوم را کسب کردم.

رسول‌زاده اظهار کرد: تا کنون بیش از ۵۰ پروژه نقاشی دیواری را اجرا کرده‌ام و نشان نخبه هنری را در سال ۱۳۸۳ از شهرداری شهریار گرفتم. همچنین اولین نگارخانه را در شهرستان شهریار افتتاح کردم که شهرداری فاز ۳ اندیشه شهریار خیابانی را به اسم آن نامگذاری کرد.

نمایشگاه انفرادی غلامرضا رسول‌زاده از ۲۵ تا ۳۰ دی‌ماه به‌جز روزهای دوشنبه در موزه نقاشی پشت شیشه به آدرس خیابان سعدی، خیابان برادران هدایت، تقاطع خیابان نورمحمدی از ساعت ۹ تا ۱۷ برپاست.

انتهای پیام/
 

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید