» صفحه اصلی » آنتالیا آمادگی ساخت هتل در استان البرز را دارد
صفحه اصلی

آنتالیا آمادگی ساخت هتل در استان البرز را دارد

۲۷ دی ۹۵ 0۰31

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، داود چتین در نشست مشترک بین  هیئت‌های  تجاری ۲ استان البرز و آنتالیا که صبح امروز در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد اظهار داشت: آنتالیا علاوه بر برخورداری از ظرفیت بالای صنعت گردشگری، در دیگر بخش‌ها از جمله سیستم‌های گلخانه‌ای، صنایع کشاورزی، صنعت کشتی‌سازی و  معدن دارای توانمندی‌های بالایی است.

رئیس اتاق بازرگانی آنتالیا با بیان اینکه استان آنتالیا تولیدکننده سبزی و صیفی‌جات به صورت گلخانه‌ای به میزان بیش از ۶.۵ میلیون تن در سال است، ادامه داد: استان آنتالیا ظرفیت‌های  مناسب دوره‌های آموزشی در بحث  صنعت توریست و هتل‌داری در کشور ترکیه برای علاقه‌مندان را دارد.

وی افزود: ترکیه فعالیت‌هایی در ساخت هتل‌های زنجیره‌ای در ایران داشته است که یکی از این هتل‌ها در تبریز بوده و در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی و ایجاد بستر این هتل‌ها در استان البرز است.

چتین  با اشاره به اینکه بخش‌ خصوصی و اتاق‌های بازرگانی ۲ کشور می‌توانند تحول عظیمی در مناسبات ۲ طرف ایجاد کنند، گفت: سفر سال گذشته هیئت تجاری آنتالیا به البرز، فرصتی را فراهم کرد تا اطلاعات مناسبی از نوع همکاری‌های آتی به دست آوریم.

وی ادامه داد: امروز همراه با آگاهی دقیق‌تر از مناسبات ۲ کشور، هیئت اقتصادی قوی را برای تعامل بیشتر روابط تجاری به البرز آورده‌ایم.

 چتین تاکید کرد: هیئت اعزامی اتاق آنتالیا به البرز، علاقه‌مند است ظرفیت‌های مشارکت را شناسایی و با شرکت‌های ایرانی همکاری‌ها را بیش از پیش افزایش دهد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید