» صفحه اصلی » بستر سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه آبزی‌پروری هرمزگان فراهم شده است
صفحه اصلی

بستر سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه آبزی‌پروری هرمزگان فراهم شده است

۲۸ دی ۹۵ 0۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس  و  به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، سید پرویز محبی در دیدار با مدیران ارشد شرکت CP تایلند با اشاره به ظرفیت ۵۰ هزار هکتاری اراضی مناسب جهت تکثیر و پرورش میگو در استان خواستار سرمایه‌گذاری و همکاری مستقیم  این شرکت بین المللی در استان شد و اظهار داشت: خوشبختانه باحمایت مجموعه مسئولان استانی و سازمان شیلات ایران بستر لازم برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در بخش شیلات هرمزگان به خوبی فراهم شده است.

وی بیان‌داشت: سرمایه‌گذاری این شرکت در زمینه‌های آبزی پروری و همچنین داشتن زمینه‌ها و ظرفیت‌های لازم آبزی‌پروری در استان هرمزگان مکمل یکدیگر هستند، استقبال هرمزگان از سرمایه‌گذاران را بسیار مهم خواند.

محبی با بیان اینکه  افزایش سایت‌های پرورش میگو در بخش آبزیان و پرورش ماهی در قفس می‌تواند برای جبران کاهش ذخایر آبزیان به اقتصاد مردم مناطق ساحلی از طریق اشتغال‌زایی هم کمک کند گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در شیلات هرمزگان در راستای جذب سرمایه‌گذاران خارجی صورت گرفته است.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: مدیران ارشد شرکت CP  تایلند پس از بازدید از مزارع پرورش استان هرمزگان همچنین سایر استان‌های جنوبی کشور اذعان داشته‌اند هرمزگان به دلیل وجود زیر ساخت‌های مناسب و فنی، شرایط آب و هوایی مساعد و … بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است.

وی در پایان اظهار داشت حضور سرمایه گذاران خارجی در زمینه‌های آبزی پروری در استان هرمزگان بیانگر برخورداری‌های طبیعی استان و همچنین توانمندی‌های استان در جذب سرمایه‌گذارن خارجی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید