» صفحه اصلی » سازمان استعدادهای درخشان باید به سازمان مستقل تبدیل شود
صفحه اصلی

سازمان استعدادهای درخشان باید به سازمان مستقل تبدیل شود

۲۹ دی ۹۵ 0۰1

[ad_1]

میرابراهیم صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خوب تربیت نیروی انسانی خوب را به دنبال دارد اظهار داشت: باید از سازمان استعدادهای درخشان حمایت‌های لازم صورت گیرد.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه سازمان استعدادهای درخشان باید به سازمان مستقل تبدیل شود،‌ ادامه داد: باید از دانش‌آموزان این مراکز آموزشی که جز نخبگان و تیزهوشان هستند،‌ حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان در آینده جز مخترعان می‌شوند گفت: باید تفاهم‌نامه‌ای در راستای ایجاد فضای مناسب در زمینه پژوهش و اختراع برای دانش‌آموزان نخبه به امضا برسد.

صدیق در بخش دیگر از صحبت‌های خود در زمینه تداخل صنفی،‌ اظهار داشت: برخی از مدارس در زمینه تهیه و توزیع پوشاک مدارس دخالت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این امر بر عهده اصناف و اتحادیه پوشاک است، افزود: وظیفه مدارس تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم برای ساختن آینده کشور است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه باید کار هر نهادی به صورت تخصصی به آن واگذار شود گفت: آموزش و پرورش استان البرز در زمان تهیه پوشاک مدارس با اصناف هماهنگ کرده و امور را به اتحادیه پوشاک واگذار کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید