» صفحه اصلی » فرودگاه تهران به فرودگاه‌های پشتیبان نیاز دارد
صفحه اصلی

فرودگاه تهران به فرودگاه‌های پشتیبان نیاز دارد

۷ بهمن ۹۵ 0۰8

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، کوروش فتاحی عصر امروز در بازدید استاندار و مسئولان استان سمنان از فرودگاه سمنان اظهار داشت: فرودگاه تهران با توجه به پذیرش بوئینگ‌های جدید نیاز به فرودگاه‌های پشتیبان دارد.

وی با اشاره به ظرفیت مهم فرودگاه سمنان و شرایط و کیفیت بالای باند این فرودگاه افزود: فرودگاه سمنان می‌تواند به‌عنوان فرودگاه معین و پشتیبان فرودگاه امام خمینی (ره) تهران باشد.

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تهران با بیان اینکه افتتاح فرودگاه سمنان به تنهائی برای رونق صنعت حمل‌ونقل هوائی در این فرودگاه کافی نیست اضافه کرد: باید تلاش شود تا به‌موازات افتتاح فرودگاه سمنان، یک شرکت هواپیمایی نیز در این استان ایجاد شود.

فرودگاه سمنان به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های حمل‌ونقل استان سمنان به شمار می‌رود که چندین سال است که همچنان در دست تکمیل است.

این فرودگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم مرکز استان سمنان با پیگیری چندین استاندار اسبق، سابق و فعلی اسن استان و نیز نمایندگان ادوار حوزه انتخابیه مرکز استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، قرار بود که در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار بگیرد؛ اما با وجود تلاش‌های انجام شده آماده افتتاح در آن زمان نشد و هماپیمایی بر روی باند این فرودگاه ننشست تا به جای آن وعده «افتتاح فرودگاه سمنان در آینده‌ای نزدیک روی خروجی خبرگزاری‌ها» بنشیند.

فتاحی با اشاره به اینکه امروز سه مؤلفه در توسعه و رونق فرودگاه سمنان موردنیاز است خاطرنشان کرد: در کنار «تکمیل و افتتاح»، فرودگاه سمنان به «برنامه‌ریزی منظم و منسجم برای پرواز» و نیز «حضور ایرلاین‌ها در این فرودگاه» به‌عنوان سه اولویت مهم نیاز دارد.

وی با اشاره به کمک‌های شهرداری سمنان برای بهره‌برداری از فرودگاه سمنان عنوان کرد: به‌عنوان یکی از راهکارهای مدیریت فرودگاه سمنان، شهرداری این شهر می‌تواند مالکیت فرودگاه سمنان را برعهده‌گرفته و شرکت فرودگاه‌های کشور تنها ناوبری هوائی آن را عهده‌دار شود.

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تهران اضافه کرد: امروز رویکرد مدیریت هواپیمایی کشور در حال تغییر است و این مدل نیز به‌عنوان یکی از رویکردهای مطرح می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد.

به هر روی باید دید که این وعده شیرین مسئولان که امروز به مطالبه و خواسته جدی مردم سمنان بدل شده است؛ چه زمانی رنگ واقعیت به خود گرفته و کام سمنانی‌ها را شیرین می‌کند و آیا بالاخره همای سعادت بر شانه‌ فرودگاه سمنان می‌نشیند؟

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید